Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har brukt tannbleking som virkelig fungerer?

Jeg brukte periode de skinnene om natten med gele inni (tilpasset av tannlege). Jeg merket ingen effekt og ofte tok jeg de ut mens jeg sov uten at jeg hadde kontroll over det, ettersom de var så ubehagelige.

Tok deretter kontakt med tannlegen og forklarte og fikk så en time der med lysning med maskin. Men de er fortsatt ikke veldig hvite...ikke gule, men 'gusne'.

Drikker ikke unormalt mye te/kaffe eller liknende.

Noen som har klart å få ordentlige hvite tenner? Er ikke ute etter en selvlysende Simon Cowell-look, men vil ha dem ordentlige hvite om jeg faktisk betaler for det.

Anonymous poster hash: b8e0e...78f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kan ha noe med hva slags hvithet en har sine tenner i. Noen har naturlig hvite og andre har gulere tenner fra naturens hånd. Det er helt sikkert enklere å få tennene hvite hvis de er hvitere i utgangspunktet. Anonymous poster hash: da675...b77

• Liker 2
Skrevet

Crest white strips er det eneste jeg har funnet som fungerer. Fåes på Finn, Ebay, Amazon

Skrevet

Få skikkelig rens hos tannlegen er mitt tips, det får du automatisk om du har kontrolltime. Og ellers bare puss tenner ofte og grundig.

Anbefaler virkelig ikke blekne av tennene, det er ikke verdt det! Ødelegger emaljen veldig, jeg lærte det den harde måten...

Skal man absolutt gjøre det, gjør det hos en profesjonell tannlege med konsultralsjon først for å evaluere om emaljen din faktisk tåler en så sterk behandling. De som ikke har en slik time før booking er ikke seriøse på den måten at de bryr seg om du tar skade eller ikke.

Anonymous poster hash: ac75d...e65

Skrevet

Få skikkelig rens hos tannlegen er mitt tips, det får du automatisk om du har kontrolltime. Og ellers bare puss tenner ofte og grundig.

Anbefaler virkelig ikke blekne av tennene, det er ikke verdt det! Ødelegger emaljen veldig, jeg lærte det den harde måten...

Skal man absolutt gjøre det, gjør det hos en profesjonell tannlege med konsultralsjon først for å evaluere om emaljen din faktisk tåler en så sterk behandling. De som ikke har en slik time før booking er ikke seriøse på den måten at de bryr seg om du tar skade eller ikke.

Anonymous poster hash: ac75d...e65

Jeg pusser tennene to-tre ganger om dagen, bruker munnskyllevann om morgenen og tanntråd om kvelden. Ellers er jeg hos tannlegen oftere enn de fleste, så jeg vet de er i god stand. Aldri hatt hull.

Da jeg bleket tidligere hadde jeg konsultasjon og det var et profesjonelt sted. De ble likevel ikke veldig hvite...jeg ser noen med ordentlige hvite tenner og lurer litt på hvordan de får det til..

Skrevet

Crest whitestrips er det eneste som har funket på meg

Skrevet

Smilelab fungerte på meg, sammen med å pusse tennene unormalt ofte.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med smilelab, tok bleking litt nå og da og fikk resultater med en gang. Tennene har holdt seg hvite også :)

Skrevet

Sannsynligvis har du gult dentin, og da vil tannbleking ikke ha så stor effekt. Det eneste alternativet er tannfasetter.

Anonymous poster hash: e9293...545
  • Liker 1
Skrevet

Crest white strips er det eneste jeg har funnet som fungerer. Fåes på Finn, Ebay, Amazon

Crest whitestrips er det eneste som har funket på meg

Hva slags type/styrke bruker dere? Det er jo en jungel der ute!! Og har hørt at de mest intensive er for sterke for tannkjøtt osv?

Anonymous poster hash: 8ceb2...6ba

Skrevet

Bruker crest 3d white professional effects. Som du enten får kjøpt i hele eller halve pakker (20 eller 10 pouches) på ebay. De som skal sitte på en halvtime hver dag. Pass bare på at du bruker fluor, så er det ikke skadelig. Du bør ikke betale noe særlig mer enn rundt 250 kr for 10 pouches. Har alltid bare bestilt halve pakker

Skrevet

Bruker en av de sterkeste. Men jeg fraråder å bruke de hver dag, da iser tennene. Mye bedre å bruke de f.eks hver 3 dag.

Skrevet

Sannsynligvis har du gult dentin, og da vil tannbleking ikke ha så stor effekt. Det eneste alternativet er tannfasetter.

Anonymous poster hash: e9293...545

Er det mange som har dette?

"Veneers" brukes jo ofte på engelsk og jeg har ikke tenkt mer over det, men dette er jo tannfasetter og når jeg googler ser jeg at det er det aalle i Hollywood har og derfor de har så hvite tenner.

Skrevet

Er det mange som har dette?

"Veneers" brukes jo ofte på engelsk og jeg har ikke tenkt mer over det, men dette er jo tannfasetter og når jeg googler ser jeg at det er det aalle i Hollywood har og derfor de har så hvite tenner.

Ja det er det, har også ganske gult dentin.. Men siden jeg røyker og drikker mye kaffe så har bleking god effekt likevel. Ja "alle" i Hollywod har fasetter.

Skrevet

Jeg har Crest, funker ikke på meg.

Anonymous poster hash: f9ba7...b0b
Skrevet

Jeg satt en time i tannlegestolen, Zoom tror jeg det het. Så fikk jeg med meg hjemmebleking som ejg tar med jevne mellomrom da jeg røyker og drikker kaffe. Har kritthvite tenner :)

Anonymous poster hash: d35fc...274
Skrevet

En kan ikke bleke tilbake til mer hvitt enn en orginalt har.

Jeg har noe gult i tennene så jeg får aldri hvite tenner ved bleking. Har prøvd hos tannlegen min, men uten noe særlig endret resultat.

Anonymous poster hash: 383fb...a81
Skrevet

Jeg har hvitere tenner enn orginalt ;)

En kan ikke bleke tilbake til mer hvitt enn en orginalt har.

Jeg har noe gult i tennene så jeg får aldri hvite tenner ved bleking. Har prøvd hos tannlegen min, men uten noe særlig endret resultat.

Anonymous poster hash: 383fb...a81

Anonymous poster hash: d35fc...274

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...