Gå til innhold

Babyolje som glidemiddel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om man kan bruke babyolje som glidemiddel. Har googlet litt og ser at noen sier at dette går helt fint, men på alle babyoljene jeg har sett, står det "kun til utvortes bruk". Mulig jeg ikke forstår hva utvortes betyr, men trodde det betydde "utvendig". Arrester meg om jeg har misforstått.

Er det da helt ufarlig å bruke det som alternativ til vanlig glidemiddel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oljer på slimhinner er ikke å anbefale siden det er vanskelig å vaske bort og lettere kan gi infeksjoner i underlivet. Det beste er å bruke vannbaserte glidemidler.

Anonymous poster hash: 47496...ff3
Skrevet

Aner ikke om det er ideelt, men her i huset bruker vi det, både til vaginal sex (p-piller gjør meg litt tørrere enn normalt) og analsex. Har ikke fått noen infeksjoner eller plager, men kan jo være at noen tåler mer enn andre da. Bruker babyoljen fra Natusan som heter "First touch" eller noe sånt, hvit etikett. Den inneholder ikke parfyme og er ment for nyfødte babyer, så tror den er temmelig skånsom.

Anonymous poster hash: 14c04...ff5
  • Liker 1
Skrevet

Har brukt det for noen år siden selv, men det sier seg selv at det egentlig er ganske "sterkt", utrolig effektivt på å fjerne sminke f.eks... Så jeg tviler egentlig på at det er så skånsomt som de skal ha det til.

Gjest Coolaid
Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe glidemiddel som er egnet ? Kjøp noen ulike på kondomeriet eller hos Cupido og kjøp og test ut flere, og så går du ikke tom.....

Skrevet

Bruk glidemiddel. Glid er ikke skadelig for slimhinner, slik som olje er. Dette gjelder babyolje, massasjeolje, matolje osv... Det er en grunn til at man har glidemiddel! :opplyser:

Skrevet

Du kan bruke olje som glidemiddel, f.eks. jojobaolje, men ikke babyolje. Likevel er glidemiddel mye bedre. Silikonbasert glidemiddel er overlegent, spesielt Kondomeriet sitt Luksus silikonbaserte.

Anonymous poster hash: 525f2...0d6
Skrevet

Har brukt det, gikk fint. Ga bedre glid enn glidemiddel.

Anonymous poster hash: cd282...d74

Skrevet

Nei. Og hvertfall ikke til analsex.

Anonymous poster hash: a3d8e...e1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...