AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Jeg har stadig slike "flashbacks" fra flaue episoder som gjør at jeg omtrent ligger å vrir meg av skam på gulvet selv om det er lenge siden. Idag kom jeg på en hendelse som skjedde for 2mnd siden da jeg hadde sex med en jeg liker godt, og var totalt uforberedt og hadde den feiteste bestemortrusa, ubarbert på alle områder og hadde ikke dysja på to dager.. herreguuud jeg skjems enda! Hva tenker han om meg nå!? Jeg har ofte slike teite episoder og blir helt varm av skam og flause!Anonymous poster hash: 89fdb...df4 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Opplever det samme selv... har gjort altfor mye dumt. Kan skjemmes over ting som skjedde for flere år siden. Anonymous poster hash: a6cdd...d5c 2
altflyter Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Første gang jeg hadde sex med en fyr (som senere ble kjæresten min), hadde jeg ikke barbert meg på evigheter, og var skikkelig dårlig i magen. Prompet derfor flere ganger under sexen. Syntes det var flaut, men heldigvis syntes han bare det var ustyrtelig morsomt at jeg ble så flau. Han erter meg fortsatt for det, men heldigvis er vi begge så voksne at vi vet at det er naturlig. Hadde nok vært mye verre om jeg var tenåring Nå når vi er sammen vet jeg at han gir blanke f i om jeg er barbert eller ei, men første gang man har sex med noen, er man jo veldig usikker, så da blir slikt ekstra flaut. Tror at mange av de tingene vi ser på som pinlige kan skje den beste, og om man er litt voksen i hodet og ikke er så selvhøytydelig, så går det meste bra! Hørte dog om en som bæsjet på seg under sex... da hadde jeg nok vært ganske skamfull ja... Heldigvis lå hun nederst så det var sengen og ikke ham som fikk unngjelde. Heldigvis tror jeg det gikk bra, for de er fortsatt sammen, men jeg fikk meg en god latter da hun fortalte det
Gjest Blåbæret. Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Ja, jeg har en episode som jeg forsatt blir varm og flau av. Husker en gang jeg skulle se film hjemme hos en fyr. Jeg hadde egentlig ikke noe spesielt lyst, men tenkte; what the hell, det er bare 2 timer av livet mitt. Der satt jeg da, i senga hans og såg verdens kjedeligste film. Teit som jeg er, sender jeg en melding til søstra mi om hvor kjedelig det er. Teksten lyder noe ala dette; "Plis hjelp en søster i nød!!! Dette er superkjedelig. Vi sitter til og med i senga hans, k-l-e-i-n-t. Kan du komme og hente meg? Jeg vil hjem NÅ!!!" *Sender melding* ..... *Piippip* sier det i fyren sin telefon. Tror det tar 5 sekunder før jeg skjønner at meldingen er fra meg. Egentlig så ville jeg bare løpe der i fra, men kroppen min klarte det bare ikke. Jeg var helt stiv, og i sjokktilstand. Uff har aldri vært så flau i hele mitt liv. Han surner til og sier "Jeg tror du må gå", og jeg stammer frem "det tror jeg og", før jeg løper ut døra...
bebisss Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Ja, jeg har en episode som jeg forsatt blir varm og flau av. Husker en gang jeg skulle se film hjemme hos en fyr. Jeg hadde egentlig ikke noe spesielt lyst, men tenkte; what the hell, det er bare 2 timer av livet mitt. Der satt jeg da, i senga hans og såg verdens kjedeligste film. Teit som jeg er, sender jeg en melding til søstra mi om hvor kjedelig det er. Teksten lyder noe ala dette; "Plis hjelp en søster i nød!!! Dette er superkjedelig. Vi sitter til og med i senga hans, k-l-e-i-n-t. Kan du komme og hente meg? Jeg vil hjem NÅ!!!" *Sender melding* ..... *Piippip* sier det i fyren sin telefon. Tror det tar 5 sekunder før jeg skjønner at meldingen er fra meg. Egentlig så ville jeg bare løpe der i fra, men kroppen min klarte det bare ikke. Jeg var helt stiv, og i sjokktilstand. Uff har aldri vært så flau i hele mitt liv. Han surner til og sier "Jeg tror du må gå", og jeg stammer frem "det tror jeg og", før jeg løper ut døra... Haha jeg har gjort akkurat samme greia selv. Shit så flau jeg var da. Skulle skrive en " hjelp meg, han er så forbanna kjedelig" og enda mer, meldingen var to sider lang fullt av dritt om han jeg var med. Jeg hørte det peip i mobilen hans og fatta fort at jeg hadde driti på leggen! Det øyeblikket når du sitter der å ser på han mens han leser gjennom meldingen føltes som en evighet og du sitter bare der å venter på konsekvensene. Så sa han " skal jeg bare kjøre deg hjem eller?" Jeg kunne ikke ro meg iland da nei. Men veldig snill som ville kjøre meg hjem da 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Ja, mange ting. Tenker på noen av tingene minst en gang hver uke, ikke at det er sånn sykt ille engang, men jeg har problemer med å glemme flaue ting. Utrolig slitsomt! Anonymous poster hash: f17d9...921
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 Hehe.. en gang prompet jeg så sykt høyt i en stor samling, det var GRUSOMT høyt og den var så stor.. var sykt flau.......... en annen gang så jeg kuken til pappaen til venninna mi da jeg skulle inn på badet dems på morgenen, hadde sovet over. Vi skulle spise frokost sammen etterpå. Anonymous poster hash: b90e5...74d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #9 Skrevet 24. august 2014 Off, jeg har mange sånne flaue minner. Da jeg og mannen min akkurat hadde blitt sammen hadde vi veldig høylytt sex i hans leilighet. Da vi hadde holdt på leeeenge hlrte vi kremting utenfor soveromsdøra. Der sto svigermor som jeg aldri hadde møtt. Ikke verdens beste førsteinntrykk jeg ga. Hun var tomatrød og flau..Anonymous poster hash: a64f9...da7 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #10 Skrevet 25. august 2014 Jeg plages veldig med at jeg var i et bryllup sammen med grandtante som er litt surrete. Midt under vielsen begynner hun å vandre opp og ned midtgangen mens hun babler i vei. Jeg hadde ansvaret for henne og burde tatt henne med ut, men jeg ble så paff at jeg ikke gjorde noe..... Både ekteparet og brudens foreldre kjeftet meg huden full for at jeg ødela bryllupet...Anonymous poster hash: d75c8...e9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå