Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blå øyne, lys i huden og mørkeblondt hår. Har selvfølgelig flere øyeskygger i kobber og bruntoner. Disse er jeg veldig lei av, og føler aldri jeg finner skygger jeg blir skikkelig fornøyd med. Er ute etter kvalitetessminke, og ikke veldig begeistret for veldig mørke farger.

Noen som kan hjelpe? Link?

Anonymous poster hash: 58dda...fad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naked3 paletten synes jeg er fantastisk, samme med Anastasia Beverly Hills Catwalk Palette :)

Anonymous poster hash: 2b2da...579
  • Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet

Vil du si du er gyllen i undertonen eller rosa? Om du er rosa anbefaler jeg naked3, om du er gyllen er den første nakedpaletten et godt valg.

Urban Decay er et solid merke med kjempegode øyenskygger, men om du føler du vil velge selv kan du alltids bygge din egen macpalett :) Mac er også veldig gode på skygger, har min egen palett som jeg bruker ofte. Har selv omtrent kun brukt Vice 2 fra Urban Decay det siste året, men vet ikke om den er så lett å oppdrive lenger.

Skrevet (endret)

Hva med denne? Vurderer den selv!

Too faced naked eye palette

De har og natural eye, etc, men denne har lysere finere dusere og mer naturlige farger synes jeg..

Det er med instruksjoner til 3 ulike looks, en til dagtid, en classic og en fashion eller noe slik! :)

Endret av A.s
  • Liker 1
Skrevet

Den lyseste hadde farger jeg er ute etter, men er nysgjerrig på kvaliteten. Har du prøvd dem?

Anonymous poster hash: 58dda...fad

Ja, bruker den daglig. Er kjempefornøyd. Det jeg liker med W7 er meget bra kvalitet til en bra pris.

Anonymous poster hash: 4449a...c7a

Skrevet

Lorac Pro (den første paletten, ikke den andre) eller Stila In The Light.

Anonymous poster hash: a19f5...ea6
Skrevet

Jeg elsker mine Makeup Geek-skygger! De er superbillige og kvaliteten er kjent for å være lik MAC sin, om ikke enda bedre. På makeupgeek.com får du kjøpt øyenskygger i pan samt z-palett til å sette dem inn i.

Mine favoritter er Prom Night (en lillabruntaupe) og Latte (en matt, mellombrun som jeg bruker hver eneste dag).

Skrevet

Har noen her tips til en god palett eller skygger uten glitter i seg? :)

Jeg har den første naked paletten, men bruker den ikke da alle utenom basisfargene har glitter i..

Anonymous poster hash: 5ee92...1e0

Skrevet

Har noen her tips til en god palett eller skygger uten glitter i seg? :)

Jeg har den første naked paletten, men bruker den ikke da alle utenom basisfargene har glitter i..

Anonymous poster hash: 5ee92...1e0

Min ønskepalett er Stila In the Know. Den har kun matte skygger, og skal være god på kvaliteten. :) Jeg har ikke prøvd den, for enda flere øyenskygger er ikke noe som kan bli prioritert hos meg enda dessverre. :P

Skrevet

Den perfekt palette:

1. kjøp en palett eller fem fra Unii Cosmetics.

2. Fyll på med øyeskygger du velger selv fra merker som selger skygger i refill.

Skrevet

Jeg elsker mine Makeup Geek-skygger! De er superbillige og kvaliteten er kjent for å være lik MAC sin, om ikke enda bedre. På makeupgeek.com får du kjøpt øyenskygger i pan samt z-palett til å sette dem inn i.

Mine favoritter er Prom Night (en lillabruntaupe) og Latte (en matt, mellombrun som jeg bruker hver eneste dag).

Huff.....hvorfor gikk jeg inn der :ler:

Vet du om en nettside hvor de sammenlikner farger med MAC?

Og har du prøvd The Balm sine skygger - hvordan vil du i så fall si pigmenteringen er i forhold? (eller ifht til mac sine)

Anonymous poster hash: 2dd9c...e67

Skrevet

Jeg har naked palettene og er veldig fornøyd :) Jeg har faktisk ingen planer om å kjøpe nye øyeskygger fordi jeg er så fornøyd :)

Skrevet

Huff.....hvorfor gikk jeg inn der :ler:

Vet du om en nettside hvor de sammenlikner farger med MAC?

Og har du prøvd The Balm sine skygger - hvordan vil du i så fall si pigmenteringen er i forhold? (eller ifht til mac sine)

Anonymous poster hash: 2dd9c...e67

Jeg mener det ligger en sammenligning inne på makeup geeks egne sider. Evt. google makeup geek mac dupes så finner du sikkert mye!

Jeg har både MUG og MAC og strekker meg oftest etter MUG sine. De er løsere presset uten å være dryssete og kvaliteten er minst like god, både på pigmentering og holdbarhet. Jeg har for eksempel Prom Night fra MUG som er veldig lik Satin Taupe fra MAC, og det er Prom Night som er favoritten.

Jeg har bare én matt skygge fra MAC (Copperplate), og sammenligningsgrunnlag er vel ikke helt på topp, men MUG sine matte skygger er ihvertfall veldig mye bedre enn den! Mye mer kremete og pigmentert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...