Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurer på om sminke ifra H&M og Cubus er noe å teste. Har hørt at mascararen til H&M er dårlig men har ikke testet noen av de enda, men vurderer det nå. Er det noe å satse på eller bør jeg styre unna ?

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Jeg synes H&M sin sminke er helt grei, men har ikke kjøpt den på mange år. Sparer heller litt lengre slik at jeg kan kjøpe en skikkelig maskara

Skrevet

Mye av H&M sin sminke er helt grei kvalitet, men maskaraen, pudderet, og foundationen er ikke noe å satse på. Leppestifter, eyelinere, og blush er helt greit å kjøpe der om man ikke har så mye penger. Og neglelakken deres er jeg faktisk veldig fornøyd med!

Anonymous poster hash: e270f...98b
Skrevet

Cubus har ikke egen sminke slik sm H&M.....

Skrevet

Cubus har ikke egen sminke slik sm H&M.....

Ja, var det jeg også stusset på.

Forøvrig kjøper jeg mest fra de vanlige merkene som f.eks Cubus og Vita selger, men synes bronzingpudderet til HM er bra, samt lipglosser synes jeg er akkurat av samme kvalitet derfra.

Skrevet

Hei. Lurer på om sminke ifra H&M og Cubus er noe å teste. Har hørt at mascararen til H&M er dårlig men har ikke testet noen av de enda, men vurderer det nå. Er det noe å satse på eller bør jeg styre unna ?

Takker for alle svar!

Kvaliteten varierer VELDIG.

Har kjøpt øyenskygger fra H&M til 29,- som har vært bedre enn øyenskyggene fra Chanel til 599,-

og jeg har kjøpt sminke fra H&M til 99,- som har gått rett i søpla.

Anonymous poster hash: af592...b6b

Gjest Sunshine23
Skrevet

H&M og Cubus selger jo den samme sminken?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Neglelakkene og brynproduktene er faktisk helt OK! :)

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet (endret)

Jeg liker diplineren til HM, og kajalblyantene er helt OK.

De hadde et øyenbrynsett som var veldig bra, men jeg lurer på om det er utgått, for sist jeg skulle kjøpe nytt så var det borte. Bryngeleen er god.

Jeg har også et par øyenskyggekoster derfra som jeg bruker hyppig.

Synes ikke øyenskyggene er spesielt bra, men med en primer så duger de jo.

Jeg har ikke prøvd foundation, pudder etc, har for vrang hud til at jeg tør bruke hva som helst på.

Cubus har vel ikke egen sminke, men hvis du tenker på de standard merkene som selges (også på HM..) så varierer det veldig, max factor har noen bra mascaraer, maybelline har en god eyeliner gel, isadora er ok på øyenskygger, l'oreal har noen bra blyanter og neglelakker, rimmel har et greit øyenbrynssett osv. Men mye fra de forskjellige merkene er ganske crap og, så man går jo på noen smeller og må kaste ting i søpla.

Endret av Hooty McOwlface

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...