Gå til innhold

jeg savner henne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en veldig god venninne har kjent hverandre i 3 år, men i vinter utviklet ting seg litt til mer kosing osv. Når vi var alene og så på film lente hun seg inntil meg osv. vi var mest sammen pga. hobby, men som sagt når vi var alene og mest etter vi var ferdige med felles hobby så gjorde vi alt mulig annet. En kveld rakk jeg ikke tbane/tog/buss hjem ifra henne, så jeg fikk sove over og i samme seng. Jeg kunne ha ligget på gulvet, noe som jeg trodde jeg måtte. Det rareste var at vi hold rundt hverandre hele den natten, det kjentes så godt. Tidlig neste dag våknet vi begge og begynte å små rote, helt til vi måtte løpe til jobb osv. Vi snakket aldri om det. Men nå har vi ikke vært sammen på 4 måneder.... Jeg savner henne sånn. Jeg tørr ikke spørre om å treffes igjen osv. For 1mnd sendte hun meg melding på facebook om et spørsmål om et sted hun ikke husket hva het osv, men samtalen utviklet seg ikke til noe annet... Vi bor forresten ikke i samme by. Hva kan jeg evetuelt skrive? sms/fb

Anonymous poster hash: 3d07a...406
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som at du har mistet henne pga rotingen den gangen. Anonymous poster hash: e1ef3...22f

Skrevet

Vil du få henne til å falle for deg? Da ville jeg prøvd på det. Se om dere kan få til en samtale, ikke masete, men sånn av og til! :)

Skrevet

Jeg synes du skal sende henne en melding på facebook (siden det var der hun kontaktet deg) hvor du forteller henne hva du tenker og føler og at du gir beskjed om at du savner henne og har lyst til å tilbringe mer tid sammen med henne, hvis hun også føler for det.

Hva har du å tape på det? Og jeg tror ikke hun hadde tatt kontakt med deg for å spørre deg om noe, hvis hun ikke ønsker å ha kontakt med deg og truffet deg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...