Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Dette er litt komplisert...

Jeg har lenge vært forelsket i en jente, hun har sterke følelser for meg også, men hun har også hatt det for en annen gutt. Det har naturligvis vært en litt vanskelig situasjon. Men for et par dager siden brøt plutselig han andre kontakte med henne. Hun er naturligvis knust og synes alt bare er trist og leit.

Jeg synes det er utrolig vondt å vite at hun har det så vanskelig, og vil så gjerne hjelpe henne. Men på grunn av at jeg er så involvert synes jeg det er vanskelig.

Jeg er virkelig lei meg for det som har skjedd. Men når jeg sa det like etterpå ble hun opprørt og lurte på hvorfor JEG skulle synes det var trist...

Det jeg lurer på er rett og slett hvordan jeg skal gå frem for å være best mulig støtte uten å si noe feil.

Alle perspektiver på saken, og forslag settes pris på.

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær der for henne. Hvis hun spør igjen hvorfor du synes dette er trist, så si at du ikke liker å se henne såret.

Bare vær en venn. Lytt til henne hvis hun vil snakke.

Skrevet

Takk for svar.

Jeg vil være der for henne, men hun har ikke lyst å snakke med noen. Jeg tror allikevel hun vet at jeg vil lytte hvis/når hun vil snakke. Jeg har sagt at det gjør vondt å se henne såret. Det gjør det virkelig.

Det jeg er redd for er at det skal virke som om jeg ser på dette som en mulighet eller noe sånt... Derfor det er litt vanskelig å vite hva jeg skal gjøre, hva jeg kan gjøre.

Skrevet

Sånne situasjoner er alltid vanskelige, men hun vil nok se at du ikke utnytter muligheten til å prøve å bli kjæresten hennes. Hun vil nok forstå at du først og fremst vil være en venn for henne, nå som hun har det vondt.

Bare det å vise at du bryr deg er det viktigste.

Skrevet

Du veit jo innerst inne at dette faktisk er det beste som noen gang kunne skjedd deg.....

Forestill deg at en slik flaks skjer bare en gang i livet, at nå kan jo du være den "hjelpende hånd" som faktisk får henne til å forstå sine følelser for deg....

Eller så kan det gå motsatt vei...hun kommer til å dilte etter han gjøken og du diltende etter henne igje..... Dess mer du prøver deg på henne, desto mer keen blir hun på ham...

Damer er jo vannvittig kompliserte at de synes sånn lek er gøy.... Nei jeg hadde nok foreslått noe mye bedre... slapp av og ta det med ro...det er dessverre sånn at det er kvinner som velger partnere av arten homo sapiens, så du kan like gjerne stille deg opp på vent som oss andre...

Waco

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...