Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk nettopp vite at samboeren min har innledet et slags forhold til en venninne av en venninne. I følge begge har det ikke "skjedd noe", de har bare sittet og pratet i mange timer. De kjente hverandre knapt, og påstår det skjedde som venner. Men til min venninne har hun sagt at begge sa at de var forelsket i hverandre. De har visstnok ikke truffet hverandre siden.

Jeg vet ikke hva jeg skal mene og hvordan jeg skal reagere lenger. Jeg er så skuffet. Jeg trodde virkelig jeg kunne stole på samboeren min, vi har pratet så mye om akkurat sånt, og så lyger han om hvor han var når han var hos henne. Om ikke min venninne hadde fortalt det hadde jeg sikkert ikke fått vite om det.

Samboeren min sier han elsker meg og at det er meg han vil ha. Dette skjedde for et par måneder siden.

En mann sitter ikke hos en jente man knapt kjenner i timevis og prater uten at det er noe mer. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste du kan gjøre er å prate mer med kjæresten din. Etterpå er det opp til deg selv om du tror eller ikke tror på ham...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...