Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. juli 2004 #1 Del Skrevet 4. juli 2004 http://www.aftenposten.no/meninger/komment...ticle822001.ece Stakkar da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 4. juli 2004 #2 Del Skrevet 4. juli 2004 :jadukkelullesaddamsmiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 4. juli 2004 #3 Del Skrevet 4. juli 2004 :jadukkelullesaddamsmileyengangtil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 4. juli 2004 #4 Del Skrevet 4. juli 2004 De har glemt den obligatoriske kommentaren fra Kikki Sørum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2004 #5 Del Skrevet 4. juli 2004 herregud! nok et bevis på at det går an å skrive utrolig masse sprøyt uten at det finnes et snev av nytteverde i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 4. juli 2004 #6 Del Skrevet 4. juli 2004 Har man ikke noe spennende å skrive om, finner man på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2004 #7 Del Skrevet 4. juli 2004 De har glemt den obligatoriske kommentaren fra Kikki Sørum hehe....du liker henne du også forstår jeg Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonStop Skrevet 4. juli 2004 #8 Del Skrevet 4. juli 2004 Tenk om de hadde hatt dette som nyhetssak på eks Dagsrevyen!? Syns eg ser det for meg: 'Noen har kjøpt ny dress til Saddam Hussein' Nei, seriøst.. Dette blir for dumt og lage nyheter om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #9 Del Skrevet 4. juli 2004 Nei, seriøst.. Dette blir for dumt og lage nyheter om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 4. juli 2004 #10 Del Skrevet 4. juli 2004 Ble overrasket over at tungvekteren (bokstavelig ment)Jan E. Hansen legger seg på et såpass lavt nivå. Skulle tro det hele var fleip og egentlig var teksten til en KLM- sketsj eller noe. For det viktigste i denne saken er selvfølgelig klærne og dressen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. juli 2004 #11 Del Skrevet 4. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 4. juli 2004 #12 Del Skrevet 4. juli 2004 Leste artikkelen i dag morges. Og det er IKKE en motereportasje. Det er en kommentar til hvordan man kan fremstille en person på en spesiell måte, for å vekke "riktige" følelser. Artikkelforfatteren mener at USA kler opp Saddam for at han skal se stakkarslig og uflidd ut, og dermed få ham til å virke mer avskrekkende og stusslig for sine tilhengere. Mulig det funker, mulig det virker mot sin hensikt. Og hadde dere giddet å lese videre, så hadde dere kanskje lagt merke til at artikkelen i større grad handler om dødsstraff. Både dødsstraff generelt i et sivilisert samfunn, og om hvorvidt det vil være rettferdig å henrette Saddam for det han har gjort. Artikkelforfatteren mener at dødsstraff er kategorisk galt. Jeg for min del mener at selv om jeg ikke synes noe om det til daglig, så er Saddam Hussein defintivt på topp 5 listen over folk jeg mener det kanskje hadde vært greit for. (Eller kanskje ikke, hvis han dør, så kommer hele midtøsten til å eksplodere, så ut fra et sikkerhetsperspektiv, så bør han heller dømmes til 1000 års fengsel i høysikkerhetsfengsel i Himalaya eller noe sånn.) Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mark Skrevet 4. juli 2004 #13 Del Skrevet 4. juli 2004 Felicia, Pusebaby, NonStop, Mylian, Melissa og Arkana, har vi lest den samme artikkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 4. juli 2004 #14 Del Skrevet 4. juli 2004 Hehe...klart vi har lest samme artikkel. Selvfølgelig ser alle som kan lese, at Aftenposten mot slutten av artikkelen slenger på noen kommentarer om dødsstraff. Dog ikke så dyptpløyende, men skitt au, det nevnes hvertfall. Uansett hva den anklagede går kledd i, er det sakens fakta og historieforløp som avgjør dommen. Hvorvidt noen hadde tatt seg råd til å påspandere ham et slips eller en skjorte i riktig str.M eller ei, det er faktisk ikke relevant i denne saken, mener hvertfall jeg. Greit at Aftenposten valgte akkurat denne subjektive vinklingen på saken. Jeg falt ikke for vinklingen og fant den kjedelig og urelevant. Dersom saken virkelig skulle handle om dødsstraff, vil jeg si journalisten har bommet. Det er ikke Morgenbladet vi har å gjøre med her, så jeg skal ikke dømme ham altfor hardt. Det er utrolig hvor ulike oppfatninger folk kan ha over et utsagn, en artikkel, et program, en konsert osv. Men det vet sikkert alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. juli 2004 #15 Del Skrevet 5. juli 2004 Catzy, du skrev det jeg skulle svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. juli 2004 #16 Del Skrevet 5. juli 2004 Catzy' date=' du skrev det jeg skulle svare.[/quote'] Samme her! Dette handler ikke om klær, det handler om det bildet som bevisst skapes av Saddam og hvilken betydning klærne har i den sammenhengen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 5. juli 2004 #17 Del Skrevet 5. juli 2004 :Nikke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eve Skrevet 5. juli 2004 #18 Del Skrevet 5. juli 2004 Idiotisk artikkel. Gadd ikke lese hele greia engang. Det er så definitivt agurk-sesong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. juli 2004 #19 Del Skrevet 5. juli 2004 Psykisk innvirkning og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smila Skrevet 6. juli 2004 #20 Del Skrevet 6. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå