AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Jeg lurer litt på hva jeg trenger å ha med første dagen? Har forstått det slik at første dagen skal jeg være sammen med henne, andre dagen skal jeg være tilgjengelig, mens tredje dagen skal jeg forlate barnehagen. Er det noe spesielt jeg bør tenke på angående starten? Planen er å ta med en haug med bleier og våtservietter andre dagen + klær og slikt. Men er så redd det er noe jeg har glemt... Gruer meg litt til dette her, men regner med at det kommer til å gå greit for hennes del, hun er veldig omgjengelig og sosial av seg. Blir nok verre for meg da jeg må gå... Ble masse rare tanker her, håper på noen innspill i detter rotete innlegget. Anonymous poster hash: 3d74b...e6a
charactouy Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Hos oss holder bhg våtservietter. Noen bhg holder også bleier tror jeg. Spør første dagen om hva hun må ha med, om de holder våtservietter og slike ting. Husk at de tar imot flere nye barn hvert eneste år, og alle som leverer barn i bhg for første gang sikkert lurer på akkurat det samme som du
charactouy Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Første dagen tror jeg vi hadde med stelleveska faktisk, siden det var mer som en utflukt å regne
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Tusen takk for svar Tenkte å bare ha med de vanlig tingene, så bra jeg ikke er helt på tur iallfall Det med våtservietter og bleier var jo en smart ting å spør om ja, jeg hadde bare tenkt å ta med en haug på tirsdag men det er jo ikke umulig at de holder det nei. Anonymous poster hash: 3d74b...e6a
minister-mio Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Første dagen du er der sammen med barnet er det egentlig bare bleier du trenger å ha med. Sko og klær så barnet kan leke ute så klart, men det har dere vel til og fra også
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Har ikke du fått en "velkommen til oss" i posten? Har ikke hørt om noen som stiller med egne våtservietter. De bhg jeg vet om har mesoft og ikke våtservietter. Ang bleier, noen bhg stiller med det og andre ikke. Men det gjennomgående er at ingen aksepterer up and goes. Det må være vanlige bleier med teip. Dette for å kunne skifte raskt uten å ta av alle klærne. Barnet ditt er jo i alderen for bleieslutt, så kanskje det ikke er lenge igjen med bleiebarn for deg. Ellers ta med lue, votter/hansker, regnklær, høstdress, ulldress/sett, buff, støvler/dock boots, overgangssko, fleecejakke, skift som ligger i bhg i tilfelle uhell. Husk å merk alt!! Navnelapper er knall.Anonymous poster hash: 3e6b8...3aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå