Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2004 #1 Skrevet 4. juli 2004 I det nyeste DetNye er det med bikini! Den var kjempefin, og satt bra.Den kommer jeg til å bruke mye.Bare ett lite tips fra lille meg.
Pusebaby Skrevet 4. juli 2004 #2 Skrevet 4. juli 2004 Jeg fikk min i InSide, sikkert noe av samme greiene... de er kjempefine syns jeg! og passer alle..
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #3 Skrevet 4. juli 2004 Passer alle? Har alltid måtte kaste de bikiniene jeg får i bladene fordi de er altfor store.
Gjest Ethereal Skrevet 4. juli 2004 #4 Skrevet 4. juli 2004 Passer alle? Har alltid måtte kaste de bikiniene jeg får i bladene fordi de er altfor store. Jepp, husker at jeg fikk en slik i fjor i Det Nye. Jeg kunne surre den to ganger rundt overkroppen, og jeg har ikke små pupper engang (men smal i overkroppen). Og trusa var også altfor stor. Passer alle i medium, ville jeg si.
Pusebaby Skrevet 4. juli 2004 #5 Skrevet 4. juli 2004 Det med den bikinien er at man kan regulere både overdelen og underdelen...den har sånn tråd gjennom seg på en måte så man kan dra den liten eller stor, pluss at det er snøring, så man kan være så smal som så og også ganske brei men likevel sitter den stramt...
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #6 Skrevet 4. juli 2004 Det med den bikinien er at man kan regulere både overdelen og underdelen...den har sånn tråd gjennom seg på en måte så man kan dra den liten eller stor, pluss at det er snøring, så man kan være så smal som så og også ganske brei men likevel sitter den stramt... Satt ikke stramt på meg i alle fall.
Gjest Cuddly Skrevet 4. juli 2004 #8 Skrevet 4. juli 2004 Kasta både årets og fjorårets... Den sitter IKKE pent på alle; når man er tynn blir det masse stoff til overs uansett, og den ser bare rar ut :-? Dessuten er stoffet slapt og ekkelt. Men det gjør ingenting, kjøper ikke bladet pga. bikinien.
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #9 Skrevet 4. juli 2004 Jeg kjøper heller ikke bladet pga det som følger med, så det gjør meg egentlig ingenting at den ikke passet :-)
Pusebaby Skrevet 4. juli 2004 #10 Skrevet 4. juli 2004 jamen se på det, da var det bare meg som likte den bikinien da jo, Men, det var en sånn topp med i siste nummer av et sånt blad husker ikke hvem, som det liksom sto "Søt sommertopp" med, og den var ikke noe fin...det var sånn sliten ribbetopp helt uten fasong, sånn man har på en gang åsså henger den og er dratt og ser ut som den har vært i bruk kjempelenge, lurer på hvor de får dem fra? Oversvømmelse på et eller annet lager kanskje
Lumiah Skrevet 4. juli 2004 #11 Skrevet 4. juli 2004 Denne bikinien var altfor stor for meg i hvertfall.. Er høy og tynn.... Men men, Det Nye skulle jeg ha uansett.
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #12 Skrevet 4. juli 2004 jamen se på det, da var det bare meg som likte den bikinien da jo, Men, det var en sånn topp med i siste nummer av et sånt blad husker ikke hvem, som det liksom sto "Søt sommertopp" med, og den var ikke noe fin...det var sånn sliten ribbetopp helt uten fasong, sånn man har på en gang åsså henger den og er dratt og ser ut som den har vært i bruk kjempelenge, lurer på hvor de får dem fra? Oversvømmelse på et eller annet lager kanskje Bra du likte bikinien da Enig med deg når det kommer til den sommertoppen! helt uten fasong.
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2004 #13 Skrevet 4. juli 2004 Jepp, husker at jeg fikk en slik i fjor i Det Nye. Jeg kunne surre den to ganger rundt overkroppen Jeg fikk også snurret den to ganger rundt overkroppen. (Og trekantene dekte hele overkroppen min, så det såg ut som om jeg hadde anorexia..) Husker DetNye hadde en helt vanlig svart topp med DetNye-logo i nakken ett år.. Ifjor eller året før kanskje? Den var tynn og god, og ble brukt flittig her i huset.... Clea
Mackenzie* Skrevet 4. juli 2004 #14 Skrevet 4. juli 2004 Passa ikke meg heller den bikinien, men går greit. Var ikke såå fin Har også den toppen clea, brukt masse. Nå er det hull på puppen da,det var kjipt men den holdt da et år;p
Catzy Skrevet 4. juli 2004 #15 Skrevet 4. juli 2004 Har ikke kjøpt DetNye, men kom på et Elle jeg fikk for 2 år siden. Da var det med en one-size sommertopp, som skulle være for "alle abbonenter". Ble ganske skuffa da jeg åpnet den, den var jo ganske liten, og litt rar fasong. Jeg fikk tredd den på, og lurte på hva som var dealen her. Jeg bruker ca 38, og denne var som sagt ganske liten. Ga den til min 9 år gamle kusine. Men det viste seg etterhvert at Elle hadde fått et parti med feilsydde topper. De var altfor små i forhold til det de hadde bestilt. Tror de fikk en god del misfornøyde brev, etter det som sto som forklaring... Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå