AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Hei De siste 4 mnd har jeg begynt å få kraftigere og kraftigere menssmerter, og hver gang under menstruasjonen har jeg hatt så vondt i magen at jeg har vært kvalm og skjelven og i tillegg har det vært diare de første dagene. Oppdaget i dag tidlig at mensen var i gang igjen. Kjente at det rant i senga. Skyndte meg å ta en t-skjorte mellom bena og løp ut på badet og satte meg på toalettet. Og selv om det ikke rant hele tiden, så dryppet det ganske tett. Selv i dusjen etter jeg hadde vært på do så dryppet det litt. Det har ikke vært så kraftig blødning etterpå nå, men jeg lurer på om det kan være på tide å ta en tur til lege. Er det noen her som har opplevd noe av det samme? Anonymous poster hash: da140...7bb
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Ta deg en leserunde på www.endometriose.no Du gir veldig lite relevant info for å svare deg mer presist.Anonymous poster hash: 0f279...e1d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Få det sjekket hos en gynekolog. Det kan være så uskyldig (men ille nok) som en hormonforstyrrelse. Det kan også være endometriose eller muskelknuter på livmoren. Eller det kan være noe helt annet. Uansett er det ikke greit å ha det sånn og du kan fort ende opp med lave jernlagre og lav blodprosent. Gå til lege og få henvisning til en grundig gynekologundersøkelse. Anonymous poster hash: e4b46...237
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Jeg har sliti med nesten det samme som deg. Jeg begynner ikke å blø sånn plutselig, jeg kan småblø noen timer med skikkelig mensensmerter, for å så bare bli verre og verre og da kommer det skikkelig blødninger. Og jeg har så mensensmerter at jeg kan ligge å vri meg i smerte. Og mensensmertene an faktisk vare 1-2 dager etter at jeg har sluttet å blø. Men jeg har diare og smerter i magen også samme som mensensmerter etter mensen, det kan gi seg 2-3 uker for å så starte igjen når mensen kommer. Dette har vart i 2 mnd uten at legen har funnet noe og han har henvist meg på sånn tarmundersøkelse, men jeg føler det bare er feil når jeg burde komme meg til gynekolog og få undersøkt om det er noe galt der siden jeg ikke blir gravid. Så legen hører ikke, men jeg sier det at du burde komme deg til lege! Anonymous poster hash: 32099...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå