AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Jeg skal treffe min for å hente noen ting. Pga begges timeplan passer det best at jeg stikker innom han på jobb for å hente de. Vi gjorde det på en måte slutt begge to men han var mer sikker enn meg og jeg angrer virkelig. Ja det var grunner for bruddet og alt det der men ingenting vi ikke kan løse. Jeg har det ikke bra uten han. Men jeg er litt feig og redd da jeg vet ikke helt hvor han står så jeg tør ikke å bare si det tror jeg, at jeg vil ha han tilbake. Kan jeg hinte? Pynte meg masse? Litt? Hva skal jeg si? Åå det kribler i hele meg og jeg får helt panikk. Dersom ingen av oss sier noe så føler jeg at jeg bør bare innse at det er tapt og gi slipp. Så det føles litt som en slags "last chance". Noen som har noen tips? Psykologiske knep? Er tankelesere? Hva som helst. Anonymous poster hash: 29c04...a7e
AryaUnderfoot Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Si det rett ut. Hva er det verste som kan skje? 1
Tibbie Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Sørg for at du ser skikkelig bra ut når du møter han. Også synes jeg du skal gå inn dit med godt humør, smilende og være hyggelig med han. Om du er gretten eller behandler han som en "ex" føler han neppe for å prate med deg i en snill tone. Vær positiv sånn at du ikke "skremmer han bort" om du ikke ønsker han ut av livet ditt helt enda. Også må jeg bare legge til at jeg ikke anbefaler det bruker over meg (AryaUndefoot) anbefaler. Det kan skremme han bort om han ikke tenker akkurat det samme. Og det er det ikke så sikkert han gjør om det stemmer som du sier at han var mer sikker i bruddet enn deg. Uansett - lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Sørg for at du ser skikkelig bra ut når du møter han. Også synes jeg du skal gå inn dit med godt humør, smilende og være hyggelig med han. Om du er gretten eller behandler han som en "ex" føler han neppe for å prate med deg i en snill tone. Vær positiv sånn at du ikke "skremmer han bort" om du ikke ønsker han ut av livet ditt helt enda. Også må jeg bare legge til at jeg ikke anbefaler det bruker over meg (AryaUndefoot) anbefaler. Det kan skremme han bort om han ikke tenker akkurat det samme. Og det er det ikke så sikkert han gjør om det stemmer som du sier at han var mer sikker i bruddet enn deg. Uansett - lykke til! Takk for svar! Skal sørge for at jeg tar meg bra ut ja og jeg skal være positiv som bare det. Nei, jeg tror ikke jeg tør å si det rett ut. Håper jeg klarer å føle ut sinnstemningen hans på en måte. Og jeg ønsker litt at det skal komme fra han også, siden han var mer sikker ja. Er så redd for at det blir sånn "hei og hadet" og så har jeg bygget det opp til ett stort møte i hodet. Og hva sier man hvis han spør hvordan det går? Verken "helt supert!" eller "ikke så bra, faktisk" føles rett. Uff. Fatter ikke at det går an å være så nervøs for å møte enn fyr som vet ALT om meg. Anonymous poster hash: 29c04...a7e
Tibbie Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Takk for svar! Skal sørge for at jeg tar meg bra ut ja og jeg skal være positiv som bare det. Nei, jeg tror ikke jeg tør å si det rett ut. Håper jeg klarer å føle ut sinnstemningen hans på en måte. Og jeg ønsker litt at det skal komme fra han også, siden han var mer sikker ja. Er så redd for at det blir sånn "hei og hadet" og så har jeg bygget det opp til ett stort møte i hodet. Og hva sier man hvis han spør hvordan det går? Verken "helt supert!" eller "ikke så bra, faktisk" føles rett. Uff. Fatter ikke at det går an å være så nervøs for å møte enn fyr som vet ALT om meg.Anonymous poster hash: 29c04...a7e Jeg synes i hvert fall ikke at du skal si at det ikke går bra. Da virker du negativ og at du ikke klarer å få deg på bena igjen (man klarer det skjelden raskt uansett, men det vil vi jo ikke at exene våre skal vite. Am I right? ) Heller ikke overdriv hvor bra du har det. Da virker det som om du ikke bryr deg om at du har mistet han. Vær heller ltt nøytral og bare si at "det går helt fint" eller noe.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Du bør verken være overpynta eller overblid. Jeg er litt uenig med Tibbie. Mange jenter gjør mye for å ta seg bra ut, er mye ute, sier de er så fornøyd med tilværelsen uten eksen osv, mens det de egentlig føler for er å bare grine.. De har en "Se på meg!! Savn meg!! Men jeg har det fantastisk uten deg!!"-attitude. Og det er så lett gjennomskuelig.. Hvis du vil ha han tilbake, og det er sjanse for at det kan bli dere igjen.. Er det nok bare fint å vise at du faktisk ikke har det så bra nå. Selvsagt bør du ikke grine eller se lei deg ut. Men være litt nøytral.. Det er jo et brudd, og du skal hente noen ting.. Det er ikke et party liksom... Men hvorfor ikke møtes på kafe for å snakke litt, enn å svippe innom jobben hans? Anonymous poster hash: 5bada...fed 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Du bør verken være overpynta eller overblid. Jeg er litt uenig med Tibbie. Mange jenter gjør mye for å ta seg bra ut, er mye ute, sier de er så fornøyd med tilværelsen uten eksen osv, mens det de egentlig føler for er å bare grine.. De har en "Se på meg!! Savn meg!! Men jeg har det fantastisk uten deg!!"-attitude. Og det er så lett gjennomskuelig.. Hvis du vil ha han tilbake, og det er sjanse for at det kan bli dere igjen.. Er det nok bare fint å vise at du faktisk ikke har det så bra nå. Selvsagt bør du ikke grine eller se lei deg ut. Men være litt nøytral.. Det er jo et brudd, og du skal hente noen ting.. Det er ikke et party liksom... Men hvorfor ikke møtes på kafe for å snakke litt, enn å svippe innom jobben hans? Anonymous poster hash: 5bada...fed Jeg tror heller ikke du bør være overpynta trådstarter. Jeg tror det er bedre om du pynter deg litt på en uformell måte.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #8 Skrevet 25. august 2014 Jeg skal treffe min for å hente noen ting. Pga begges timeplan passer det best at jeg stikker innom han på jobb for å hente de. Vi gjorde det på en måte slutt begge to men han var mer sikker enn meg og jeg angrer virkelig. Ja det var grunner for bruddet og alt det der men ingenting vi ikke kan løse. Jeg har det ikke bra uten han. Men jeg er litt feig og redd da jeg vet ikke helt hvor han står så jeg tør ikke å bare si det tror jeg, at jeg vil ha han tilbake. Kan jeg hinte? Pynte meg masse? Litt? Hva skal jeg si? Åå det kribler i hele meg og jeg får helt panikk. Dersom ingen av oss sier noe så føler jeg at jeg bør bare innse at det er tapt og gi slipp. Så det føles litt som en slags "last chance". Noen som har noen tips? Psykologiske knep? Er tankelesere? Hva som helst.Anonymous poster hash: 29c04...a7e Vær hyggelig. Prøv med litt småprat. Dersom han ikke er interessert, vil han antagelig være avvisende. Dersom han er imøtekommende, kan du foreslå at dere møtes f eks på en kaffebar for å snakke litt om gamle dager. Anonymous poster hash: e6830...64d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå