AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Jeg og barnefar gjorde det slutt for 1, 5 år siden og har delt omsorg for vårt felles barn. Ingen av oss har noe særlig familie eller lignende til å hjelpe til med f.eks barnepass, så vi er ganske avhengig av hverandre på akkurat den måten. Han er også en perspn som er veldig virrete og impulsiv, og ringer meg annenhver dag for å fortelle om sine problemer med leilighetsjakt, problemer med Nav og ellers alt annet som har gått galt i livet hans. Jeg gikk fra han for å slippe å leke hobbypsykolog og hjelpe til med alle problemene han steller i stand, og nå må jeg fortsatt sitte å høre på han. Greia er at jeg har nylig fått meg jobb, mens far er hjemmeværende. Jobbtidene er tilpasset samværsordningen vår, så jeg jobber kun når barnet er hos far. Men første jobbuke havner på min uke, og jeg spurte derfor far om han kunne ha barnet de dagene, ellers måtte jeg spurt min mor som bor ett stykke unna. Først var det mye om og men, men så var det plutselig helt i orden og masse greier om at "jeg skal støtte og hjelpe deg" og "vi har bare hverandre". Sånt sier han alltid når det er noe småtteri, også blir det brukt mot meg senere i en krangel, at "han stiller opp og støtter meg hele tiden", mens jeg derimot driter i han. Altså, jeg vil ha minst mulig med han å gjøre, og spør han aldri om noe som helst, annet enn denne ene gangen nå når jeg skal begynne å jobbe. I tillegg er det hans barn og, så jeg tar som en selvfølge at han skal stille opp når han har mulighet, uten å forvente ros og skryt av den grunn. Og det samme gjelder meg. Jeg er så lei av at han alltid skal ha creds for hver minste ting han gjør, mens alt jeg får, er lov til å sitte å høre han jamre om og om igjen om sitt "vanskelige liv". Hva gjør man med sånne mennesker som forventer diplom for å passe sitt eget barn..?Anonymous poster hash: ff6c6...614
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Lar være å ta telefonen, holder kommunikasjon til faktiske møter og teksting. Anonymous poster hash: 5dfc9...950 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå