Gå til innhold

Drømmer som skremmer

narniaX

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg hadde en drøm her om dagen. Jeg,min søster og mor var på et kjøkken. Jeg var ganske så sinna, men vet ikke på ka. Plutselig står e over denne personen, som er heilt anonym for meg, han/hun er helt svart. Jeg griper og skriker ,men hun/han gjør motstand. Jeg ser nå at e rett og slett sloss mot meg selv. Altså jeg er der og den andre personen er også meg. Og med dt så tar e tak i en kniv samt som e kaster meg selv ned på bakken. Og der sitter e, over meg selv og ser på meg, tar kniven og stikker den rett i hjertet. Under alt dette så prøvde verken mor og søster å stoppe meg.

Vet virkelig ikke kordan e skal tolke dette!!jeg vet e strever mye med meg selv fortiden, men så mye at e vil ta mitt eget liv?

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest C'est la vie:)

En drøm kan ha flere betydninger. Det kan være alt fra hendelser i fortiden, stress eller en underliggende frykt for noe helt annet. Det kan også være et generelt mareritt, dersom du har sovet dårlig den natta, spist fet/salt eller sukret mat.

Jeg har brukt denne en del, noen ganger treffer den virkelig spikeren... Anbefaler å sjekke den ut:

http://www.droemmetydning.com/drommesymboler

Eks: Selvmord:

Tar du selvmord viser dette at du er klar for store forandringer i livet. Hvis du har bedt drømmen om hjelp til å finne svaret på noe du er usikker på, vil et selvmord bety at du må la være å gjøre det du er usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...