Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har gode erfaringer med pause i forholdet/ tid for seg selv.

Har vært mye opp og ned i forholdet vårt, og vi har bestemt for å ta litt tid fra hverandre mest for at jeg skal finne ut av hva jeg vil.

Dette betyr ikke at vi skal rote rundt med andre, det er ikke lov. Vi skal bare ha litt avstand.

Er det helt dumt eller? Vi har vært sammen så lenge og begge elsker hverandre fortsatt. Så vi vil ikke slå opp for så å bli sammen en uke senere igjen...

Anonymous poster hash: 75819...4eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pause = brudd for pingler

Anonymous poster hash: ec82e...ac2

• Liker 5
Gjest krokodillen
Skrevet

Sjeldent pauser har noe for seg. Selv om det finnes unntak. Problemene forsvinner ikke på mystisk vis bare fordi man er fra hverandre. Dessuten, avstand skaper avstand i de fleste tilfeller

Skrevet

Men nå er jo problemet mest i hodet mitt. Mine forvirrede tanker om hva jeg vil eller ikke vil. Da kan det jo være greit å få ting på avstand?

Ts

Anonymous poster hash: 75819...4eb

Skrevet

Min erfaring er at pause ikke fungerer. De tankene du hadde da pausen begynte er der fortsatt etter noen uker. Men selvsagt, det finnes unntak.

• Liker 1
Skrevet

Men nå er jo problemet mest i hodet mitt. Mine forvirrede tanker om hva jeg vil eller ikke vil. Da kan det jo være greit å få ting på avstand?

TsAnonymous poster hash: 75819...4eb

Hadde du villet hadde du visst det. Tankene dine handler om å tørre å ikke ville.

Anonymous poster hash: ec82e...ac2

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger kan det være greit med en pause, rett og slett for å få en viss avstand slik at en kan tenke klart. Og kanskje føle på det å savne hverandre.

At pause bare ender med brudd, er bare tull. Er en grunn til at man må være separert en stund før man får lov til å skille seg feks. Er en del som faktisk ombestemmer seg i separasjonsperioden. Og atter andre blir enda sikrere på at det er riktig å gå. Uansett utfall, det å ta en pause, med eller uten lov til å date andre, kan være en god måte å finne ut hva en vil når en er usikker.

Anonymous poster hash: 00502...3ff

• Liker 2
Skrevet

I dag er det vel to måneder siden jeg fikk servert "pause". Jeg ble helt knust, googlet alt om "pauser" og fortalte meg selv at vi var anderledes. Tiden gikk, og når vi møttes igjen fikk jeg servert at det var slutt. Hun trengte tid på å bli ferdig med meg tror jeg. På grunn av dette gikk jeg glipp av store deler av sommeren. Brukte de fleste av timene på å tenke på hva jeg hadde gjort galt, og om det var mulig å endre det.

Så, det kan gå, bare ikke vær for optimistisk.

Anonymous poster hash: 2ac69...02d
  • Liker 1
Skrevet

I noen situasjoner kan det være riktig, spesielt når du sier det handler om deg. Samtidig, jeg tror hvis du ville vært sammen med han hadde du ikke hatt behovet for pause.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...