AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Ugh. Jeg har noen topper med flekker på som jeg ikke husker hva er - tror det er noe appelsinjuice el.l. De har ligget hjemme og jeg trodde jeg slang dem i vask men har visst lagt dem til side så de har blitt liggende. Jeg vasket dem en runde og så flekkene var der enda. Gikk idag og handlet og fant et middel for flekkfjerning for hvitt og tok en ny runde med det. Jeg ser flekkene enda, dog ganske svakt. Det er snakk om tre topper jeg er ganske glad i og jeg vil ikke vaske dem på 90 grader da jeg ikke vil at de skal krympe for mye. Noen som har noen triks eller kjerringråd? Anonymous poster hash: 6aa04...f5a
Kamikatze Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Synd du ikke gjorde noe da flekkene ennå var fuktige... Hjelper vask og flekkfjerner, vil det trolig ta det etter noen fler vask. Er det hvite plagg kan du la dem utsettes for sollys. Klorvask kan også funke på hvitvask, men prøv en bortgjemt flik først, ikke alle stoffer tåler klor, og kan gulne. Husk å få flekker fuktig så fort som mulig når de er ferske, om så bare i kaldtvann i håndvasken.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Hvilket mareriale er toppene i? Hva var det for flekkferningsprodukt du brukte? Har du prøvd noe så enkelt som flutende oppvaskmiddel Zalo, Yes el.? 100 % bomull kanndu legge i klorin, andre blandinger tåler klorin dårlig.Anonymous poster hash: 986e0...d3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå