AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Jeg finner ikke venner. Bor litt utenfor en "storby" men har ikke kontakt med noen utenom kollegane mine. Har ikke tid til fritidsaktivteter da jeg jobber turnus. Men skulle virkelig ønske at jeg hadde noen å være sammen med i blant, eller kanskje finne meg en kjæreste??? Hvor og hvordan finner man venner? Jeg er ikke så utadvendt at det gjør noe heller. Gutt 19 Anonymous poster hash: 3a01b...4ee
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Jeg finner ikke venner. Bor litt utenfor en "storby" men har ikke kontakt med noen utenom kollegane mine. Har ikke tid til fritidsaktivteter da jeg jobber turnus. Men skulle virkelig ønske at jeg hadde noen å være sammen med i blant, eller kanskje finne meg en kjæreste??? Hvor og hvordan finner man venner? Jeg er ikke så utadvendt at det gjør noe heller. Gutt 19 Anonymous poster hash: 3a01b...4ee Har du noen hobbyer da...? Hvis du trener f.eks er det jo lettere å komme i kontakt med likesinnede enten på treningsstudio eller sykkel-/ løpegrupper, ski, judo etc? Jeg tror rett og slett hobbyer og frititdsaktiviteter er veien å gå for å finne noen om du bor et sted hvor du kjenner få... Finnes jo i så måte mange grupper og "lag" man kan melde seg inn i... Anonymous poster hash: 677e2...d38
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Har du noen hobbyer da...? Hvis du trener f.eks er det jo lettere å komme i kontakt med likesinnede enten på treningsstudio eller sykkel-/ løpegrupper, ski, judo etc? Jeg tror rett og slett hobbyer og frititdsaktiviteter er veien å gå for å finne noen om du bor et sted hvor du kjenner få... Finnes jo i så måte mange grupper og "lag" man kan melde seg inn i... Anonymous poster hash: 677e2...d38 Ser nå at du sier du ikke har tid til aktiviteter, men du har vel noe tid den delen av døgnet du ikke jobber? Og mtp å finne en kjæreste så er jo nett-dating genialt da, Sukker, Match, Tinder... Anonymous poster hash: 677e2...d38 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå