AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Hei! Jeg kunne trengt et par råd. For drøye to mnd siden ble det slutt med det jeg trodde var mannen i mitt liv. Jeg endte opp som den verste versjonen av meg selv, med masing, spørsmål og med et håp jeg egentlig visste jeg ikke burde ha. Håpet har forsvunnet tålig nå, ettersom han har ei ny ei. De er ikke offisielt sammen enda, men jeg tipper det nærmer seg. Det som er, er at jeg har lyst til å vise han den jeg egentlig er. Har lyst til å vise at jeg ikke er den gale jenta han nå sannsynligvis forbinder meg med etter alt styret jeg selv laget. Vi bor et stykke unna hverandre, så jeg kan ikke treffe på han tilfeldig. Noen tips til hvordan jeg kan spørre han om å treffes en ettermiddag eller en søndag? Har tenkt å foreslå et møte på halvveien, for å gjøre noe casual, eks. gå en tur eller lignende. Tusen takk for alle råd! Anonymous poster hash: c1b41...7be
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Jeg er enig med hun over meg. Ser ikke vitsen i dette. Fokuser på fremtiden heller.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Hei! Jeg kunne trengt et par råd. For drøye to mnd siden ble det slutt med det jeg trodde var mannen i mitt liv. Jeg endte opp som den verste versjonen av meg selv, med masing, spørsmål og med et håp jeg egentlig visste jeg ikke burde ha. Håpet har forsvunnet tålig nå, ettersom han har ei ny ei. De er ikke offisielt sammen enda, men jeg tipper det nærmer seg. Det som er, er at jeg har lyst til å vise han den jeg egentlig er. Har lyst til å vise at jeg ikke er den gale jenta han nå sannsynligvis forbinder meg med etter alt styret jeg selv laget. Vi bor et stykke unna hverandre, så jeg kan ikke treffe på han tilfeldig. Noen tips til hvordan jeg kan spørre han om å treffes en ettermiddag eller en søndag? Har tenkt å foreslå et møte på halvveien, for å gjøre noe casual, eks. gå en tur eller lignende. Tusen takk for alle råd! Anonymous poster hash: c1b41...7be Dropp det. Han har noe på gang med en ny nå! Det må du respektere... Anonymous poster hash: 669a1...f21 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Hei! Jeg kunne trengt et par råd. For drøye to mnd siden ble det slutt med det jeg trodde var mannen i mitt liv. Jeg endte opp som den verste versjonen av meg selv, med masing, spørsmål og med et håp jeg egentlig visste jeg ikke burde ha. Håpet har forsvunnet tålig nå, ettersom han har ei ny ei. De er ikke offisielt sammen enda, men jeg tipper det nærmer seg. Det som er, er at jeg har lyst til å vise han den jeg egentlig er. Har lyst til å vise at jeg ikke er den gale jenta han nå sannsynligvis forbinder meg med etter alt styret jeg selv laget. Vi bor et stykke unna hverandre, så jeg kan ikke treffe på han tilfeldig. Noen tips til hvordan jeg kan spørre han om å treffes en ettermiddag eller en søndag? Har tenkt å foreslå et møte på halvveien, for å gjøre noe casual, eks. gå en tur eller lignende. Tusen takk for alle råd! Anonymous poster hash: c1b41...7be Det ligger ikke i menneskets natur å gi opp. Men noen ganger er det det beste. Vent til du har gitt opp håpet helt. Da kan du sende en melding, der du beklager at du oppførte deg dumt. Hvis du fortsatt bryr deg om det, etter å ha gitt slipp på håpet.Anonymous poster hash: 2872d...745 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 lat han gå! Jeg vil han skal være lykkelig, så vil la han gå. Vil bare ikke bli husket som "den gale eksen". Jeg er enig med hun over meg. Ser ikke vitsen i dette. Fokuser på fremtiden heller. Jeg fokuserer på fremtiden, men det er en person jeg treffer noen ganger i året uansett og da vil jeg unngå den kleine stemningen. Dropp det. Han har noe på gang med en ny nå! Det må du respektere... Anonymous poster hash: 669a1...f21 Har ikke planer om å ødelegge noe for han. Det ligger ikke i menneskets natur å gi opp. Men noen ganger er det det beste. Vent til du har gitt opp håpet helt. Da kan du sende en melding, der du beklager at du oppførte deg dumt. Hvis du fortsatt bryr deg om det, etter å ha gitt slipp på håpet.Anonymous poster hash: 2872d...745 Nei, og jeg har et instinkt som går veldig på å rette opp i feil på alle plan. Håpet henger vel i at hvis han ser at jeg angrer og hvordan jeg faktisk er så vil han endre mening. -TS Anonymous poster hash: c1b41...7be
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Jeg vil gjerne bare ha et råd for hvordan det er lurest å spørre. Er det en spesiell måte som er lettere å si ja til enn andre? -TS Anonymous poster hash: c1b41...7be
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 Hvis du mener du trenger dette møtet så er du den gale eksen. 7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #9 Skrevet 24. august 2014 Hvis du mener du trenger dette møtet så er du den gale eksen. Jeg er kanskje den gale eksen da, som har et behov for å gi han et riktig inntrykk av meg. Meningen med tråden var å få råd til hvordan spørre. Om det er lurest å prøve å få til en samtale først over eks. FB eller spørre med en gang - en mellomting, osv. -TS Anonymous poster hash: c1b41...7be
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2014 #10 Skrevet 24. august 2014 Du kan, til nøds, sende en e-post der du stille, rolig og saklig, ja nesten som en byråkrat, beklager din oppførsel og ønsker han lykke til videre. Men igjen, du er den psyko eksen. 2
Erazor Skrevet 24. august 2014 #11 Skrevet 24. august 2014 Om du hadde vært på motsatt side her, og en «gal eks» tok kontakt for et møte etter at du hadde funnet en ny partner, hvordan villle du da ha reagert, og hva ville ha fått deg til å synes at dette var en god nok ide til å bli med på et møte? Jeg tror at dersom dere allerede har et anstrengt forhold, så er det lite hensiktsmessig å tvinge frem et møte. Det vil lett bli misforstått uansett hva du har planer om å si. Om du absolutt må få sagt noe til ham, så kan du skrive en kort melding eller en epost der du gir en uforbeholden beklagelse over oppførselen din, og ønske ham lykke til videre. Det er mye mindre påtrengende.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #12 Skrevet 24. august 2014 Du kan, til nøds, sende en e-post der du stille, rolig og saklig, ja nesten som en byråkrat, beklager din oppførsel og ønsker han lykke til videre. Men igjen, du er den psyko eksen. En e-post vil bli helt feil i denne sammenheng, da vi aldri har sendt e-post. En SMS vil være veldig annerledes føler jeg igjen, så om det skulle skjedd over nett måtte det blitt via FB. Om du hadde vært på motsatt side her, og en «gal eks» tok kontakt for et møte etter at du hadde funnet en ny partner, hvordan villle du da ha reagert, og hva ville ha fått deg til å synes at dette var en god nok ide til å bli med på et møte? Jeg tror at dersom dere allerede har et anstrengt forhold, så er det lite hensiktsmessig å tvinge frem et møte. Det vil lett bli misforstått uansett hva du har planer om å si. Om du absolutt må få sagt noe til ham, så kan du skrive en kort melding eller en epost der du gir en uforbeholden beklagelse over oppførselen din, og ønske ham lykke til videre. Det er mye mindre påtrengende. Det var at godt spørsmål og en lur måte å tenke på! Takk for råd :-) Jeg har vært på andre siden en gang, så jeg skal tenke godt over det før jeg spør. Har uansett tenkt å gi det noe mer tid, samt at jeg ikke vet hvor landet ligger med hun nye. Vi hadde en avtale om å gi beskjed om nye partnere for å ikke bli tatt på senga, så jeg sitter bare med antagelser. -TS Anonymous poster hash: c1b41...7be
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #13 Skrevet 24. august 2014 Hvis du er sterk nok til det, og du virkelig syns han er en bra mann, en så bra mann at du unner ham det beste i livet, så skriver du noe så kort og greit som : "Hei, jeg vil si unnskyld pga oppførselen min i etterkant av bruddet. Du er en bra mann, og jeg ønsker deg lykke til i livet." Kort og greit, og dropp alle former for forklaringer om hvorfor du sa ditt og datt. Ingen spørsmål. Men problemet ditt er at du neppe er klar for det ennå. For du kommer garantert til å sende en melding der du gjør forsøk på å unnskylde deg, og prøve å få han til å forstå at du gjorde det fordi du var glad i han. Og da kommer du til å skyve han enda lenger vekk.Anonymous poster hash: 2872d...745 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #14 Skrevet 24. august 2014 Du virker altfor opptatt av hvordan du fremstår for andre. La det fare.Anonymous poster hash: e4c43...028 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #15 Skrevet 24. august 2014 Hvis du er sterk nok til det, og du virkelig syns han er en bra mann, en så bra mann at du unner ham det beste i livet, så skriver du noe så kort og greit som : "Hei, jeg vil si unnskyld pga oppførselen min i etterkant av bruddet. Du er en bra mann, og jeg ønsker deg lykke til i livet." Kort og greit, og dropp alle former for forklaringer om hvorfor du sa ditt og datt. Ingen spørsmål. Men problemet ditt er at du neppe er klar for det ennå. For du kommer garantert til å sende en melding der du gjør forsøk på å unnskylde deg, og prøve å få han til å forstå at du gjorde det fordi du var glad i han. Og da kommer du til å skyve han enda lenger vekk.Anonymous poster hash: 2872d...745 Jeg er nok ikke klar for det enda nei - samtidig som jeg har lyst til å vise han den jeg. En av grunnene til at det ble slutt var at jeg forsvant inn i en "boble" av forskjellige ting, slik at han ikke har sett den "virkelige" meg nærmest et halvt år. Veldig vanskelig å forklare. Som sagt, jeg ber om tips og råd til HVORDAN jeg skal spørre om dette. -TS Anonymous poster hash: c1b41...7be
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #16 Skrevet 24. august 2014 Jeg er nok ikke klar for det enda nei - samtidig som jeg har lyst til å vise han den jeg. En av grunnene til at det ble slutt var at jeg forsvant inn i en "boble" av forskjellige ting, slik at han ikke har sett den "virkelige" meg nærmest et halvt år. Veldig vanskelig å forklare. Som sagt, jeg ber om tips og råd til HVORDAN jeg skal spørre om dette. -TS Anonymous poster hash: c1b41...7be Nei. Du skal ikke spørre! Meldingen du skriver skal ikke inneholde ett eneste spørsmålstegn. Har han intresse av det så tar han kontakt. Men da må du få han til å forstå at du ikke er besatt av ham.Anonymous poster hash: 2872d...745 2
frk94 Skrevet 24. august 2014 #17 Skrevet 24. august 2014 Vel å være den gale eksen har iallfall jeg vært den siste tiden. Det mest irriterende etter at dumpet meg har vært det at han har insistert på at vi skulle være venner. Han dumpet meg og ut fra hans ord har han funnet hun nye omtrent rett etter at han dumpet meg. Det vet ikke jeg noe om å får trolig aldri vite noe heller. Ja jeg har vært en bitter megge som har sagt at jeg skal lage et helvete for han og hun, og det vet han at jeg kan. Utallige stygge meldinger har blitt utvekslet oss mellom, og han har fått gjennomgå men der fanden meg jeg å. Uansett er vi nå blitt enige og har avklart en del ting. Konklusjon ble som følger: han er der for meg dersom jeg skulle trenge det (bullshit?), og JEG er den som tar kontakt med han dersom jeg skulle trenge det. Jeg sverger til alle og en hver her inne at jeg ALDRI skal ta kontakt med han. Da får han heller komme med den teite meldingen sin om: en uke, en måned, et år, når jenta har fått nok av han. Får at forholdet deres varer er like sannsynlig som at jeg dør i morgen. Det kan selvfølgelig skje det også, men jeg har ingen planer om det. Kall meg psyko eks som han kalte meg, men det er egentlig jeg som går ut som vinneren av forholdet: jeg har definitivt funnet ut hva jeg ikke skal ha i en framtidig mann. Kanskje ikke så mye til hjelp dette da, men send han en melding med en Beklagelse også sletter du han ut av livet ditt for godt
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #18 Skrevet 24. august 2014 Jeg er kanskje den gale eksen da, som har et behov for å gi han et riktig inntrykk av meg. Hvorfor det? Innser du ikke at toget har gått? Du skriver at du ikke vil ødelegge for han og hun nye. Hva i all verden er du ute etter da? Du hadde sjansen, men ga blaffen.... Aner du hvor mange jenter som vil vise seg fra sin mest vidunderlige side etter at det er slutt? Og hvor patetisk og lett gjennomskuelig gutta mener at det er? Bare at du ønsker å kontakte han nå, viser jo hvor bedriten du faktisk er. Anonymous poster hash: 669a1...f21 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #19 Skrevet 25. august 2014 Nei. Du skal ikke spørre! Meldingen du skriver skal ikke inneholde ett eneste spørsmålstegn. Har han intresse av det så tar han kontakt. Men da må du få han til å forstå at du ikke er besatt av ham.Anonymous poster hash: 2872d...745 Ja, jeg vet jeg må få han til å forstå at jeg ikke er besatt av ham. Vel å være den gale eksen har iallfall jeg vært den siste tiden. Det mest irriterende etter at dumpet meg har vært det at han har insistert på at vi skulle være venner. Han dumpet meg og ut fra hans ord har han funnet hun nye omtrent rett etter at han dumpet meg. Det vet ikke jeg noe om å får trolig aldri vite noe heller. Ja jeg har vært en bitter megge som har sagt at jeg skal lage et helvete for han og hun, og det vet han at jeg kan. Utallige stygge meldinger har blitt utvekslet oss mellom, og han har fått gjennomgå men der fanden meg jeg å. Uansett er vi nå blitt enige og har avklart en del ting. Konklusjon ble som følger: han er der for meg dersom jeg skulle trenge det (bullshit?), og JEG er den som tar kontakt med han dersom jeg skulle trenge det. Jeg sverger til alle og en hver her inne at jeg ALDRI skal ta kontakt med han. Da får han heller komme med den teite meldingen sin om: en uke, en måned, et år, når jenta har fått nok av han. Får at forholdet deres varer er like sannsynlig som at jeg dør i morgen. Det kan selvfølgelig skje det også, men jeg har ingen planer om det. Kall meg psyko eks som han kalte meg, men det er egentlig jeg som går ut som vinneren av forholdet: jeg har definitivt funnet ut hva jeg ikke skal ha i en framtidig mann. Kanskje ikke så mye til hjelp dette da, men send han en melding med en Beklagelse også sletter du han ut av livet ditt for godt Jeg forstår deg godt! Nå har det seg slik at det i utgangspunktet var et ok brudd, som jeg gjorde styggere ene og alene på egenhånd. Dette skøyv nok han lengre bort. Hvorfor det? Innser du ikke at toget har gått? Du skriver at du ikke vil ødelegge for han og hun nye. Hva i all verden er du ute etter da? Du hadde sjansen, men ga blaffen.... Aner du hvor mange jenter som vil vise seg fra sin mest vidunderlige side etter at det er slutt? Og hvor patetisk og lett gjennomskuelig gutta mener at det er? Bare at du ønsker å kontakte han nå, viser jo hvor bedriten du faktisk er. Anonymous poster hash: 669a1...f21 Har du en syk eks selv? Virker som du er veldig bitter. Jeg er ute etter at han skal få et riktig inntrykk av meg som person. Mitt instinkt er å rette opp i feil og hans inntrykk av meg er dessverre feil. Ettersom vi kommer til å møte hverandre mange ganger fremover over flere år er det litt viktig for meg. Jeg fikk dessverre ikke sjansen til å rette opp i dette, så nei, jeg ga aldri blaffen i min sjanse. Jeg har ikke planer om å vise meg fra en side jeg ikke har, bare den jeg i utgangspunktet er. -TS Anonymous poster hash: c1b41...7be 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #20 Skrevet 25. august 2014 Uansett hva du sier til han NÅ så vil han lese og tolke det utfra den personen han kjenner deg som. Unnskyldninger, forklaringer, spørsmål og forsøk på kontakt når han allerede har kommet seg videre blir bare å gå negativt ut over seg selv. Handling sier mer enn ord! Selv om du vil gi et rett inntrykk av deg selv så vil det bare komme ut som desperasjon, et desperat forsøk på å fremstå som en annen enn den han kjenner deg som og det hele vil virke enda mer patetisk og sette deg i båsen "gal og desperat eks". Det vil kun gi han sjangsen til å knytte mer negativitet til deg. Du sverter deg selv. Du fjerner den siste lille flisen du har igjen av troverdighet hos han. Samme hvor urettferdig det er. Verden er urettferdig. Å strebe for å prøve å overbevise noen om at man er bedre enn man har framstått kalles å være en real rævsleiker. Sånn kommer du til å virke også, og sånne folk er det særdeles få personer som liker. Om du virkelig vil bevise at du er en annen får du bruke tiden til for det første å komme over han. Absolutt helt over han. Aldri ha et håp om at det kan bli dere to igjen. Først da kan du virkelig utstråle at du ikke holder nag, angrer eller har dårlig samvittighet. Når du er over han vil du ikke ha dette ekstremt barnslige behovet for å måtte bevise noe for han. Da trenger du ikke si noe heller. Han vil se det på deg, at du virkelig ikke er hun "gale" dama. Anonymous poster hash: c03d4...608 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå