Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2004 #1 Skrevet 4. juli 2004 Ja, den runde som var fra Freia (mener jeg det var), som så ut som en rundt appelsin utenpå, men hadde delt opp som i appelsinskiver inni. Hvor er det blitt av den? Selger de den enda? Alt det gode forsvinner jo.
Arkana Skrevet 4. juli 2004 #2 Skrevet 4. juli 2004 Jeg har ikke sett den på årevis, synes også den var kjempegod. :-(
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #3 Skrevet 4. juli 2004 Freia har tatt den av markedet, jeg tror grunnen var at den ikke solgte godt nok.
Hilde Skrevet 4. juli 2004 #5 Skrevet 4. juli 2004 Smakt den nye appelsinsjokoladen da? Er sånn plate, som melkesjokoladen, den store. Også smaker det appelsin samtidig som det er noe crisp greier. Spiste opp hele greia (200gram) på en gang jeg.. :oops:
Arkana Skrevet 4. juli 2004 #6 Skrevet 4. juli 2004 Er det kommet en ny? Oi, må ut og kjøpe det i morgen. Appelsinsjokolade er jo SÅ godt, og det er altfor få av dem på markedet. :veldigsur:
Hilde Skrevet 4. juli 2004 #7 Skrevet 4. juli 2004 Jeg så nå at det er et eget emne om den under "mat og drikke", den heter visst appelsinkrokan, og det så ikke ut til at flertallet av kvinneguidens brukere likte den noe særlig.. Men jeg syns den var veldig god jeg da!
Imax Skrevet 4. juli 2004 #8 Skrevet 4. juli 2004 Jeg digger den nye appelsincrisp til Freia. Det er mange som synes at appelsin ikke har noe i sjokolade å gjøre, men det er jeg fullstendig uenig i!
Væren Skrevet 4. juli 2004 #9 Skrevet 4. juli 2004 :o Denne nyheten har jeg ikke fått med meg! - Burde sikkert ikke hørt om den, heller! At appelsin ikke hører sammen med sjokolade er i alle fall ikke jeg enig i! Det er jo bare namme-namm, både mørk og lys sjokolade med appelsin er utrooooolig godt! Den appelsinsjokoladen som så ut som en appelsin var jo forholdsvis dyr, så jeg tror det var derfor jeg aldri kjøpte den. Men nå fikk jeg selvfølgelig lyst på en sånn, nå som jeg hadde glemt den ut og alt...
Arkana Skrevet 4. juli 2004 #10 Skrevet 4. juli 2004 Det er mange som synes at appelsin ikke har noe i sjokolade å gjøre, men det er jeg fullstendig uenig i! Enig. Det vil alltid finnes unntak, men appelsin og sjokolade er jo en klassiker! Det er som tomat og basilikum, lam og rosmarin, to smaker som passer perfekt sammen, som man vet fungerer.
-Fisken- Skrevet 4. juli 2004 #12 Skrevet 4. juli 2004 Den så så morsom ut på reklamen! :D Men smakte den aldri.. Den nye er i alle fall ikke god :-?
Gjest Dodgy Lady Skrevet 4. juli 2004 #13 Skrevet 4. juli 2004 Usj, synes den sjokoladen var fæl jeg!! Men nå liker ikke jeg sjokolade med appelsin, så kanskje jeg bare skal vere still...
Liv Berit Skrevet 5. juli 2004 #14 Skrevet 5. juli 2004 Den NYE appelsinsjokoladen fra Freia, den garanterer jeg at du kommer til å like! Den er iallfall farlig god! Ikea har en kjempegod appelsonkrokan sjokolade, svensk vare, og DEN er god den ( 250 gr i et jafs
Elbereth Skrevet 5. juli 2004 #15 Skrevet 5. juli 2004 Ja, den runde som var fra Freia (mener jeg det var), som så ut som en rundt appelsin utenpå, men hadde delt opp som i appelsinskiver inni. Hvor er det blitt av den? Selger de den enda? Alt det gode forsvinner jo. Ja, det kan du si! Synes også det appelsinet var godt, helt genialt til turbruk. Smakt den nye After Eight Orange mints?
Dru Skrevet 6. juli 2004 #16 Skrevet 6. juli 2004 Ååååh! Husker den runde, ja! Pokker til ting jeg liker som skal forsvinne fra butikkhyllene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå