AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Jeg og kjæresten har vært sammen i 8 mnd. De første månedene var alt veldig fint, men nå gjør det ikke det lenger. Vi har jo ikke vært sammen veldig lenge så jeg skjønner ikke helt, han har ikke så lyst på sex lenger, og er mer opptatt av TV-en og PC-en enn meg. Jeg føler rett og slett at vi glir fra hverandre. På den andre siden så sier han ofte at han elsker meg, så det gjør jo hele "regnestykket" mye mer komplisert. Vi gjør aldri noen hyggelige ting sammen lenger. Hele morgen og ettermiddagen er vi fra hverandre, og når kvelden kommer sitter vi bare å ser på TV. Evt. så sitter jeg å ser på TV mens han er på PC-en. Jeg kjenner at jeg begynner å bli lei. Jeg føler meg uatrakktiv og kjedelig sammen med han. Og ja, jeg har tatt det opp - flere ganger. Så hva mener dere? Rakner forholdet? Hvordan får jeg oss på rett kjøl? Anonymous poster hash: 4cd58...006
Tga93 Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Om du ikke føler deg lykkelig, så er ikke dette forholdet det rette for deg. Jeg snakker om erfaring. Lytt etter magefølesen din. 3
Gjest made4u Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Forhold har alltid vært, er nå også, og vil alltid være noe partene må jobbe med dersom forholdet skal vare. I et forhold vil man møte mange magefølelser, på godt og vondt, følger man magefølelser umiddelbart så kan man komme til å gjøre noe forhastet man kan komme til å angre senere. I din situasjon bør du kanskje ta utfordringen det er å kjempe for forholdet og kanskje få det som er negativt snudd til noe positivt, vis initiativer for å finne på noe sammen du, henger han seg ikke på så gjennomfør dem alene du og se om han henger seg på etter hvert...
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Dere bor sammen allerede altså? Anonymous poster hash: 3c66f...3ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå