AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Vi blir ikke enige. Jeg synes det er en pest og en plage fordi det er vanskelig å holde rent. Det er ikke noe flossteppe selvsagt, mer et uteteppe. Men jeg vil ha det bort. Anonymous poster hash: d4200...4c8 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Nei. Spisebordet vil det alltid bli noe matsør fra. Mat i tepper setter flekker, det lukter og er ikke lekkert. Uansett hvor mye man renser og vasker så er tepper og matbord ikke noe jeg vil ha. Anonymous poster hash: b9b46...3ec
Gjest HappyWaffle Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 æsj det er uhygienisk med teppe under spisebord og på kjøkken. så mye bakterier og dritt som samler seg i det fordi en støvsuger ikke klarer å ta alt. tenker matfett osv
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Enig med ts. Det ser fint ut på bilder i katalogene, men i praksis er det ubrukelig, spesielt om det er langhåret teppe. Anonymous poster hash: bc00c...ade
Nuttery Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Vi har teppe under spisestuen, men ikke under spisebordet på kjøkkenet. Har ikke hatt særlige problemer med matsøl på teppet. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Vi har ikke bord på kjøkkenet, men ville ikke hatt teppe der. Men vi har teppe under spisebordet i spisestuen Der spiser vi bare med gjester osv.Anonymous poster hash: c78fc...2d5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 Nei.Anonymous poster hash: 98521...822
skreppamedleppa Skrevet 24. august 2014 #10 Skrevet 24. august 2014 Nei vi har ikke det. Har snakket om det en gang eller to men aldri gjort noe annet enn å skrinlagt hele den ideen. Som sagt det kan se så fint ut som bare det i katalogene men det stopper der. Vi har besøk fra tid til annen med små barn, og wopsideisi så ligger det en halv potet med brunsaus under bordet. Det gjør ingen verdens ting for vi sitter ikke til bords med kongen men da er det veldig greit å kunne vaske det vekk. Og får å si det slik, vi later ikke som vi sitter ved kongens bord når det bare er meg og mannen rundt bordet heller, uhell skjer fra tid til annen, det er best uten teppe, det er iallefall det vi har funnet ut. 1
Djungelvrål Skrevet 24. august 2014 #11 Skrevet 24. august 2014 Ja, har et flott persisk teppe i silke og ull.
SmallTalk Skrevet 25. august 2014 #12 Skrevet 25. august 2014 Vi har et hvitt teppe i ull under spisestua, men teppe på kjøkkenet kunne vi aldri hatt. Teppet er tre år gammelt nå og har holdt seg bemerkelsesverdig hvitt, selv om vi har barn i hus.
Gjest Artistina Skrevet 25. august 2014 #14 Skrevet 25. august 2014 Nei, jeg har ingen tepper inne i det hele tatt ... bortsett fra et lite på badet, men det vasker jeg et par ganger i uken sammen med håndklærne.
Sola de Skrevet 25. august 2014 #15 Skrevet 25. august 2014 Nei. Det blir for uhygienisk for meg. Vasker eller støvsuger under spisebordet hver dag.
Gjest Allergikeren Skrevet 25. august 2014 #16 Skrevet 25. august 2014 Ja, men det er bare flekkvis isolert mellom hovedetasjen og jordkjelleren, og det ble brukt aviser og jord på den tiden huset ble bygget. Da det var tropevarme her i sommer, var det deilig med kaldt gulv. På de kaldeste vinterkveldene, derimot, sitter man ikke lenge før føttene blir kalde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå