Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har en fantastisk kjæreste som er fadder i år.

I dag så jeg noen bilder på facebook av han og en gjeng med jenter (det i seg selv er ikke noe rart, han går på et kvinnedominert studie). Det er tydelig at alle poserer for kameraet og at det var en del av opplegget at alle gruppene skulle posere der. Det som gjør meg litt bekymret, er at en av jentene har slengt armen rundt skulderen hans på alle tre bildene i tillegg til at han står ganske lent mot henne. Det er tydelig at hun flørter med han, men jeg klarer ikke helt å tolke kjæresten min ettersom han har inntatt "kamera-posen". Men det er ett eller annet med de bildene som gir meg en litt uggen følelse.

Den åpenbare løsningen her er jo selvfølelig å snakke med han, men telefonen hans er avslått. Det er veldig ulikt han, men derimot veldig likt meg. Derfor kan jeg forstå at han tenker at det ikke er krise om han ikke er tilgjengelig selv om vi har en avtale i dag. Men så begynner jeg å tenke, hva om det er grunn til at telefonen er avslått og at den grunnen er avbildet på facebook?

Så nå sitter jeg her og lar fantasien min løpe løpsk. Jeg mener, det var jo bare en arm? Det er vel ikke noe å reagere på? Kan jo nevne at jeg vanligvis ikke er av den sjalue typen, snarere tvert i mot, så jeg er litt overrasket selv.

Anonymous poster hash: eaff4...7ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overreagerer, ja.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt utrolig sjalu hvertfall.

Anonymous poster hash: 7f8b0...e32
  • Liker 1
Skrevet

Han pleier ikke ha avslått mobil. Men har det nå. Det er rart.

Hun har armen rundt han. Så lenge ingen skifter plass for hvert bilde, er det ikke rart at akkurat hun og han står sammen. Å slenge en arm rundt noen kan man man gjøre når bilder skal tas, uten å tenke så mye over det.

Anonymous poster hash: 5f86f...dbd
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tror du overreagerer :) Det er ikke unormalt å være fysiske ovenfor venner, så jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for. Men ta det opp med ham når du møter ham om det er noe som plager deg veldig.

Anonymous poster hash: b5d98...cf0
  • Liker 2
Skrevet

Takk, godt å høre at jeg overreagerer. For det er det den logiske og rasjonelle delen av meg tror, men den mer følelsesstyrte delen av meg klarer ikke å slutte å la fantasien løpe løpsk.

Kan jo også nevne at vi har et type forhold hvor vi virkleig stoler på hverandre (shame on me) og er helt komfortable med at vi har venner av motsatt kjønn osv. Kanskje nettopp derfor han følte seg trygg nok til å gjøre det som var naturlig i den situasjonen og ikke måtte passe seg for den sjalue kjæresten. At hun tilsynelatende flørter med han, kan han faktisk ikke noe for.

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt! Det er ikke lett når en følelsene sier det motsatte av det rasjonelle.

• Liker 2
Skrevet

Jeg var utro i fadderuka. Det er slutt nå, men det var også en veldig spennende fadderuke.

Anonymous poster hash: 8c1b9...15f
Skrevet

Kan være at batteriet er gått tomt da?

• Liker 1
Skrevet

Hei. Jeg har fått tak i han nå. Telefonen glemte han igjen på vorset og er derfor utladet og vi skal treffes senere i kveld. Jeg har allerede slått meg til ro med at jeg hadde en midlertidig svikt i dømmekraften min, men kommer likevel til å ta det opp med han av den enkle grunn at det var noe som plagde meg, uten at det trenger å bety at jeg anklager han for noe som helst, bare at fantasien min begynte å løpe løpsk. Jeg vil jo helst ha han for meg selv:)

Skal oppdatere

TS

• Liker 1
Skrevet

Om han går på ett kvinnedominert studie, er det vel ikke til å unngå at han vil få nye jentevenner, og trolig også få bedre kontakt med enkelte, uten at det betyr at han vil være utro med noen av dem.

Hvis jeg hadde vært så sjalu, så hadde jeg i utgangspunktet tenkt mer på det at han går på ett kvinnedominert studie og omgåes mange kvinner hver dag, fremfor å bry meg om ett bilde som alle kan se.

Skrevet

Hei. Har en fantastisk kjæreste som er fadder i år.

I dag så jeg noen bilder på facebook av han og en gjeng med jenter (det i seg selv er ikke noe rart, han går på et kvinnedominert studie). Det er tydelig at alle poserer for kameraet og at det var en del av opplegget at alle gruppene skulle posere der. Det som gjør meg litt bekymret, er at en av jentene har slengt armen rundt skulderen hans på alle tre bildene i tillegg til at han står ganske lent mot henne. Det er tydelig at hun flørter med han, men jeg klarer ikke helt å tolke kjæresten min ettersom han har inntatt "kamera-posen". Men det er ett eller annet med de bildene som gir meg en litt uggen følelse.

Den åpenbare løsningen her er jo selvfølelig å snakke med han, men telefonen hans er avslått. Det er veldig ulikt han, men derimot veldig likt meg. Derfor kan jeg forstå at han tenker at det ikke er krise om han ikke er tilgjengelig selv om vi har en avtale i dag. Men så begynner jeg å tenke, hva om det er grunn til at telefonen er avslått og at den grunnen er avbildet på facebook?

Så nå sitter jeg her og lar fantasien min løpe løpsk. Jeg mener, det var jo bare en arm? Det er vel ikke noe å reagere på? Kan jo nevne at jeg vanligvis ikke er av den sjalue typen, snarere tvert i mot, så jeg er litt overrasket selv.

Hadde dumpet ham. Tatt printscreen av bildet. Pakket sakene mine, hengt bildet på døra, med en gul post-it lapp med teksten "derfor!"

Anonymous poster hash: b6293...5ee

• Liker 3
Skrevet

Hadde dumpet ham. Tatt printscreen av bildet. Pakket sakene mine, hengt bildet på døra, med en gul post-it lapp med teksten "derfor!"

Anonymous poster hash: b6293...5ee

Hehe, nå lo jeg godt :)

TS

Skrevet

Da har jeg snakket med han, og jeg var helt på bærtur. Takk for at dere viste forståelse for mine nevrotiske tanker.

TS

Anonymous poster hash: 51101...245

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...