AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Hender det at dere med barn har skikkelig late dager, med barna? Hvor tv'en står på, man bare slapper av, spiller brettspill og tvspill. Og ikke er ute?Anonymous poster hash: 90b57...c90 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Hender det at dere med barn har skikkelig late dager, med barna? Hvor tv'en står på, man bare slapper av, spiller brettspill og tvspill. Og ikke er ute?Anonymous poster hash: 90b57...c90 Ja helt klart . Det blir gjerne hvis det er skikkelig pyton vær ute. Da er det deilig å være inne og sløve. Spille spill, drikke kakao, se på tv og bare slappe av. Det blir gjerne mange gode samtaler også på sånne dager. Anonymous poster hash: 01078...8f7 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Ja, det hendte. Tv og lage god mat, gjerne sammen, gjerne pannekaker eller og bake sjokoladekake. Heldigvis kunne jeg lese uten at barnet forstyrret hvert femte minutt. Det tror jeg kom av at jeg ikke brukte forstyrre eller avbryte og blande meg i leken hvis det ikke var noe viktig.<br />Anonymous poster hash: 03e25...b1a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Jepp De har også godt av late dager (kanskje ikke for mye TV da, men dager uten planer). I dag har det vært skikkelig drittvær og vi har gått med ullundertøy og bare vært late hele dagen. Anonymous poster hash: ccb1b...141
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Ja, det hender, og både små og store setter pris på det. Vi prøver å minimere bruken av tv og nettbrett, men koser oss med spontane aktiviteter inne (diverse lek, lesing, pusling, brettspill, baking/matlaging etc), uten å planlegge for mye. Anonymous poster hash: b6d63...006
Gjest Riskjeks Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Ja, ganske ofte Sjelden TV'n står på hele dagen, men mange helger med dårlig vær er vi stort sett inne mens jeg gjør husarbeid eller slapper av, og barna leker. Tror ikke det er unormalt, det er bare et ideal at man skal ha så mye på programmet i helgene. Jeg tror barna har godt av sånne rolige dager; mange barn lever et stressende liv med fullbooket "timeplan" også på fritiden. 1
GammelKaktus Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Vi har en del late dager her og. Men er litt uavhengig av været og går mer på formen, hvis vi har hatt en del travle utedager så har vi som regel en kosedag dagen etter Som regel når det er dårlig vær så er vi ute og hopper i sølepyttene
Gjest Magdalene Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 Jepp! Vi bruker ikke så ofte å ha på tv, men det hender vi bare daffer rundt hjemme, ser en film, spiller litt, leser litt, ungene leker litt på rommet mens jeg ligger på sofaen og leser og slikt. Godt med slike dager innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå