AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Hei, jeg skal begynne å gå med i vekt. På grunn av en hektisk hverdag lurte jeg på om noen hadde noen hverdagstips til vektnedgang? F. eks gå trappene istedenfor heisen, antall skritt om dagen, støvsuge 10 min = -50 kcal, dere skjønner. Må jo begynne med noe Anonymous poster hash: 99dbb...f2a
Pringle Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Jeg har en del som jeg bruker: Gå fram og tilbake på perrongen/opp og ned trappa mens jeg venter på bussen/toget/trikken/t-banen (å gå av ett stopp tidligere er et vanlig men lite funksjonelt råd). Gå ens ærend. Spis måltider istedenfor å småspise. Reserver potetgull, godterier, kake osv for spesielle anledninger (da blir det faktisk litt spesielt og det smaker også bedre). Dropp juice, spis frukt og drikk vann isteden. Lag sunn og variert mat som er så god og spennende at du foretrekker den framfor ferdigmat. Dropp lettprodukter, reduser heller mengden. Ikke ha fristende usunn mat i huset hvis du sliter med sug. Ta med frukt om du blir bedt om å ha med noe til tilstelninger. Gå aldri sulten i butikken, skriv handlelapp og følg den. 1
Berit Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Det var smarte ting å tenke på å gjøre. Alt sånne småting teller. Det er bra. Jeg pleier å tenke på at jeg vil være kvikk og reise meg for å f.eks hente ting ol. istedenfor å bare bli sittende og kanskje vente (?) 1
KaDust Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 - Skriv matplan - Gå/sykle til butikken i stedet for å kjøre - Har du en kontorjobb og sitter mye stille kan du reise deg å ta 10 knebøy, 10 situps, 10 jumpingjacks osv en gang hver time. - Gående utfall på vei til dass i stedet for vanlig gåing
maria b Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Kjøp deg en skritteller. Prøv å gå 10000 skritt pr dag. Det er anbefalingen fra WHO.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Enig angående skritteller. Jeg bruker fitbit flex og har satt meg et mål som krever litt ekstra innsats av meg hver dag, det er utrolig avhengighetsskapende! Hvis jeg ikke har nådd målet når kvelden kommer så må jeg opp og ut og gå en kjapp kveldstur. Hvis jeg glemmer noe nede i bilen er det ikke et ork lenger, det er en bonus - flere skritt! Anonymous poster hash: cab5a...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå