AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Har såå lyst på eames stoler, men de er jo så sykt dyre. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noen som ligner, som ikke er så veldig dyre? Tenker på noen som ligner disse: http://villaeuropa.no/index.php?route=product/product&product_id=51 Anonymous poster hash: b2ea7...b65
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Superbillig på Voga.com nå. Tror det er rundt 500,- eks mva per stol nå. Kommer til å bestille derfra selv Anonymous poster hash: 2f594...7db
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Ikke brug Voga.com. De sender ikke alltid varene.. Samme med Infurn. Jeg bestilte fra lakeland-furniture. Veldig gode stoler og leveringstid på en uke. Gyngestolen jeg bestilte fra Infurn fikk jeg etter 1,5 år, masse mas og anmeldelse! Anonymous poster hash: fdfdf...812
Musaleem Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Infurn er uansett konkurs. Alle firmaer som produserer kopier kan bruke lang tid på levering, utelukkende fordi de setter igang produksjon basert på etterspørsel. Det må være nok folk som bestiller en vare for at det skal lønne seg å starte produksjon, det betyr potensielt lang ventetid. Det er prisen å betale hvis man synes at kopivarer er fint og flott.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Vi fikk Eames stoler fra voga nå nettopp. Det var 3 mnd leveringstid men de ser helt like ut som originalen. Kjempefornøyd så langt! Levert på døren og Skal bestille mer fra Voga. Eneste negative var at det manglet en klokke i leveringen vår, men har etterlyst den fra voga.Anonymous poster hash: d5672...411
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Ikke brug Voga.com. De sender ikke alltid varene.. Samme med Infurn. Jeg bestilte fra lakeland-furniture. Veldig gode stoler og leveringstid på en uke. Gyngestolen jeg bestilte fra Infurn fikk jeg etter 1,5 år, masse mas og anmeldelse! Anonymous poster hash: fdfdf...812 Det som er fint med Voga, er at du kan velge å betale med faktura fra Klarna. Dermed ingen risiko. Motta varer, motta faktura - fornøyd; betal! Anonymous poster hash: 2f594...7db
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #8 Skrevet 25. august 2014 Stoler som likner men ikke er prikk like har de gjerne på living, bohus og skeidar. ..Anonymous poster hash: b7694...07b
Ciara Skrevet 25. august 2014 #9 Skrevet 25. august 2014 Synes dere ikke det er uetisk å kjøpe kopier? 11
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #10 Skrevet 25. august 2014 Synes dere ikke det er uetisk å kjøpe kopier? Kopier eller ikke bør være helt opp til hver enkelt. Anonymous poster hash: 2f594...7db 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #11 Skrevet 25. august 2014 Ser de har fått noen på Jysk nå, så da har det gått for langt for min del. Når ting kommer på Nille og Jysk da betyr det som regel at trenden er i ferd med å snu. Anonymous poster hash: bab72...26d 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #12 Skrevet 25. august 2014 Jeg har nylig kjøpt eames dsv stoler hos voga til 50% tilbud,om du kjøper hvite eller svarte stoler har de kjapp levering - det kan nok ta lengre tid for ting de ikke har på lager. Våre stoler ble levert på døra etter to uker, total pris 5500 kroner for 6 stoler!!!!!!!!! Det inkluderer frakt! Veldig fornøyd, vil definitivt anbefale Voga til andre Anonymous poster hash: 28ca0...567
Gjest Wei Wei Skrevet 26. august 2014 #13 Skrevet 26. august 2014 Bare husk at det er toll på Voga sine stoler, fordi de importeres fra utlandet. Anbefaler også å se på Finn. Mange selger kopier der og.
Gjest Joppe Skrevet 26. august 2014 #14 Skrevet 26. august 2014 Bare husk at det er toll på Voga sine stoler, fordi de importeres fra utlandet. Anbefaler også å se på Finn. Mange selger kopier der og. For info så er det ingen toll på møbler importert til Norge. Du betaler kun frakt og norsk mva. Dermed klarer du fint å få en "Eames" stol for under 1000kr inkl.mva og frakt.
Gjest Wei Wei Skrevet 26. august 2014 #15 Skrevet 26. august 2014 For info så er det ingen toll på møbler importert til Norge. Du betaler kun frakt og norsk mva. Dermed klarer du fint å få en "Eames" stol for under 1000kr inkl.mva og frakt. Ok, da er det MVA. Ville bare p[peke at det er dyrere enn nettpris.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #16 Skrevet 27. august 2014 Ser de har fått noen på Jysk nå, så da har det gått for langt for min del. Når ting kommer på Nille og Jysk da betyr det som regel at trenden er i ferd med å snu. Anonymous poster hash: bab72...26d Ser de har fått noen på Jysk nå, så da har det gått for langt for min del. Når ting kommer på Nille og Jysk da betyr det som regel at trenden er i ferd med å snu. Anonymous poster hash: bab72...26d De på Jysk er ikke direkte kopier, men er en etterligning med noen trekk fra originalen. Akkurat sånt finner man jo hos alle møbelkjeder, enten det er Louis Ghost-stolen eller Eames eller hva. - Ellers synes jeg ikke noe om kopivarer, så det er sagt. Anonymous poster hash: c644a...667
ashera Skrevet 27. august 2014 #17 Skrevet 27. august 2014 Var meg over med dobbelsitering etc. Ikke meningen å være anonym.
Gjest Magdalene Skrevet 27. august 2014 #18 Skrevet 27. august 2014 (endret) Jeg har nylig kjøpt eames dsv stoler hos voga til 50% tilbud,om du kjøper hvite eller svarte stoler har de kjapp levering - det kan nok ta lengre tid for ting de ikke har på lager. Våre stoler ble levert på døra etter to uker, total pris 5500 kroner for 6 stoler!!!!!!!!! Det inkluderer frakt! Veldig fornøyd, vil definitivt anbefale Voga til andre Anonymous poster hash: 28ca0...567 Nei, du har ikke kjøpt eames dsw, du har kjøpt kopi av disse stolene. Hvorfor kjøpe fake? Ikke bare er det uetisk, men du så Harry! Det er like Harry som slik falske "syden"-vesker. Hvorfor late som om man har råd til noe man ikke har? Endret 27. august 2014 av Magdalene 5
j23 Skrevet 27. august 2014 #19 Skrevet 27. august 2014 (endret) De på forsiden her ligner veldig, dog ikke blanke stålbein, men sorte stålbein:) Link: http://www.bohus.no Endret 27. august 2014 av j23
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #20 Skrevet 27. august 2014 De på forsiden her ligner veldig, dog ikke blanke stålbein, men sorte stålbein:) Link: http://www.bohus.no De ligner så mye at de ble ulovlig å selge.Anonymous poster hash: 0e79b...2bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå