Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en dekkende foundation og lurer på om Elizabeth Arden sine er det ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Hva slags hudtype har du? Til tørr hud kan jeg anbefale Cream Finish foundation fra Kanebo, den er veldig dekkende. Jeg bruker den av og til som concealer.

Ellers kan du forsøke ID Bare Escentuals (hudpleier) som er foundation i pudderform. Den kan legges akkurat så dekkende som du vil ha det, og irriterer ikke huden. Den skal til og med være trygg for eksemhud eller hud med kviser. Jeg har tørr hud, og liker den godt, fordi den kan legges tynt og gi et naturlig resultat.

EA kjenner jeg ikke til, dessverre.

Skrevet

Jeg har blandingshud.

Gjest Ethereal
Skrevet

Da er sikkert Bare Escentuals et godt valg. Eller hva med Max Factor Facefinity? den er også dekkende.

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg bruker Cream Finish fra Kanebo. Den dekker godt, og huden ser til tider feilfri ut med den.

Skrevet

Chanels Teint Compact Crème Universel (ca 400 kroner i norske parfymerier) anbefales. Den er ganske dekkende, men ikke så det ser falsk ut. Veldig myk og lett.

Det er også lett å legge tykt og tynt på som man ønsker.

Skrevet

Lancome Color ID har jeg kommet fram til er den beste på markedet nå. Har prøvd veldig mange forkjellige typer, men denne er bare herlig. Fikk for litt siden kjempe bra kritikk i Det nye.

Lykke til :)

Skrevet

Bare ikke kjøp Complete Coverage Foundation fra Stila. Dyreste og dårligste foundation jeg har kjøpt. Det verste er at den ikke dekker noe særlig engang!

Max Factor Facefinity dekker bra, men jeg synes den er litt vanskelig å legge.

Clinique har bra foundation, Superbalanced er fin til min blandingshud, men jeg sliter litt med å finne riktig farge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke gå for lancomes color id hvis du vil ha noe som dekker! :-x

Skrevet

Nei, Color ID er perfekt som en lett sommerfoundation, men duger ikke hvis man skal dekke godt.

Prøv heller Ideal Matte Refinishing Makeup fra Estée Lauder, det er min nye heldekkende favoritt - og passer også godt til blandingshud. Det er en nesten mousseaktig krem som glir silkemykt på huden (nei, jeg jobber ikke for Esteé Lauder :ler: )

Skrevet

Takk for alle svar! Nå har jeg endel å velge i :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...