Gå til innhold

Nett-troll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tragisk at noen menn holder på sånn :klaske:

• Liker 1
Skrevet

Hvor har hun fra at de anonyme må være menn? Uansett, tror jeg at hun burde begynne å se seg selv i speilet snart. Hva er det som gjør at de blir sinte i førsteomgang.

Skrevet

Hvor har hun fra at de anonyme må være menn? Uansett, tror jeg at hun burde begynne å se seg selv i speilet snart. Hva er det som gjør at de blir sinte i førsteomgang.

Fantastisk.

Hva synes du er sannsynligheten og argumentene for at det skulle være kvinner som skriver dette, da? Opplys oss gjerne.

Og er det menn som har skrevet det, så må det jo vært hun som har gjort dem sinte i førsteomgang, ja. Selvsagt. Akkurat som med voldtekter, feks. :filer:

Dette innlegget ditt er klasseeksempelet på hvordan det er å diskutere med bitre menn på internett, og hvorfor du og andre med tilsvarende debatt-teknikk burde vært utestengt herfra pga (forsøk på) ensidig meningspåvirkning og regelrett spam. Argumentasjonen deres er en fornærmelse mot diskusjonen som form.

Anonymous poster hash: bf789...6c5

• Liker 5
Skrevet

Fantastisk.

Hva synes du er sannsynligheten og argumentene for at det skulle være kvinner som skriver dette, da? Opplys oss gjerne.

Og er det menn som har skrevet det, så må det jo vært hun som har gjort dem sinte i førsteomgang, ja. Selvsagt. Akkurat som med voldtekter, feks. :filer:

Dette innlegget ditt er klasseeksempelet på hvordan det er å diskutere med bitre menn på internett, og hvorfor du og andre med tilsvarende debatt-teknikk burde vært utestengt herfra pga (forsøk på) ensidig meningspåvirkning og regelrett spam. Argumentasjonen deres er en fornærmelse mot diskusjonen som form.

PS: Og hvis du selv syntes jeg var litt usaklig og argumenterte dårlig for meg nå, så vil jeg bare ha sagt:

:rope: Det var du som fikk meg til det!!

;)

• Liker 6
Skrevet

Fantastisk.

Tror du virkelig at disse er voldtektsmenn? Nei, voldtektsmenn er stort sett mennesker med psykiske problemer som ikke forstår hva de gjør. Noe som utgjør kanskje 0.0000001% av den mannlige befolkningen. Disse diskuterer ikke med deg på internett. De som skriver sinte ting er stort sett mennesker som føler at du ødelegger for dem. Med grunn, feminister og slikt tar ikke hensyn de dårligerestilte mennene i samfunnet. Og faktum er, disse fikk stemmerett 15 år før kvinner. Spør heller hva som gjør dem sint, ta til deg motargumenter, kun da får du mer rasjonelle standpunkt.

Skrevet

PS: Og hvis du selv syntes jeg var litt usaklig og argumenterte dårlig for meg nå, så vil jeg bare ha sagt:

:rope: Det var du som fikk meg til det!!

;)

Så det er greit at kvinner er usaklige og argumenterer dårlig for seg, men ikke menn?

Anonymous poster hash: 389d1...2ce

Skrevet

hmm....

Denne tråden ble visst fort full av troll.....

Anonymous poster hash: 0145f...55c

• Liker 1
Skrevet

Så det er greit at kvinner er usaklige og argumenterer dårlig for seg, men ikke menn?

Anonymous poster hash: 389d1...2ce

Fikk du med deg hva tråden handler om?

Anonymous poster hash: 9df62...beb

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes at det er en litt rar utvikling, som blir mer og mer synlig, fler og fler steder.

Det har blitt så vanlig og stuerent å sjikanere og trakassere kvinner, at anonymknappen tas mindre og mindre i bruk.

Folk oppfordrer til voldtekt og gruppevoldtekter på facebook.

I fullt navn.

Selv med arbeidsplass og utdanningssted oppgitt.

Værdamer, nyhetsverter, journalister, politikere, politisk kommentatorer, redaktører, osv. Selv radioverter får slibrige og hetsende kommentarer (radioverter (!) )

Og ja. De som kommer med oppfordringene til voldtekt/gruppevoldtekt og trusler om voldtekt er stort sett menn eller som utgir seg for å være menn.

"Men, det er en vesentlig forskjell.

Hetsen mot menn er ikke seksualisert, sier han,
og legger til at det ofte er menn som hetser offentlige kvinner
med grove seksuelle ytringer."

Kjønnsforsker ved Universitetet i Oslo, Jørgen Lorentzen.

Anonymous poster hash: db845...3df
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...