Gjest lilletroll Skrevet 4. juli 2004 #1 Skrevet 4. juli 2004 Gjør det ikke det?? Skulle liksom se på reprisen i dag hadde jeg tenkt, men i avisa stod det jo ikke noe om noen reprise¨.....da har jeg jo greid å gå glipp av ENDA en Gilmore girls :evil:
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #2 Skrevet 4. juli 2004 Er ikke programmet litt annerledes nå som det er sommer da? :klø:
Gjest lilletroll Skrevet 4. juli 2004 #4 Skrevet 4. juli 2004 Ja programmet går fortsatt, men når går reprisen??
Dru Skrevet 4. juli 2004 #5 Skrevet 4. juli 2004 Ikke i dag iallfall... Seks episoder med The Apprentice... Tror ikke jeg takler så mye Donald Trump. Og Buffy går heller ikke!
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2004 #6 Skrevet 4. juli 2004 Ikke noe Buffy? Driter da i Donald Trump.
Gjest Emera Skrevet 4. juli 2004 #7 Skrevet 4. juli 2004 :evil: Ikke noe Lorelei og Rory, nei! Og jeg som var i Sverige på onsdag og alt...
Gjest Frigg Skrevet 5. juli 2004 #8 Skrevet 5. juli 2004 Ikke i dag iallfall... Seks episoder med The Apprentice... Tror ikke jeg takler så mye Donald Trump. Og Buffy går heller ikke! Jepp, folk som følger med på "the apprentice"-serien har tydeligvis så dårlig hukommelse at tvnorge ser seg nødt til å sende alle episoder vist så langt i reprise. :ristepåhodet: Så vidt jeg vet så er det ingen andre serie som har fått så mye reprise. Men det hadde ikke gjort noe om de sendte Buffy en hel dag!
Gjest 1111 Skrevet 5. juli 2004 #9 Skrevet 5. juli 2004 Greit med meg som ikke hadde fått tid til å få med meg en eneste apprentice-episode :D fikk de med meg i går jeg
Dru Skrevet 5. juli 2004 #10 Skrevet 5. juli 2004 Men det hadde ikke gjort noe om de sendte Buffy en hel dag! Det er sånt man har internett til
Amarone Skrevet 5. juli 2004 #11 Skrevet 5. juli 2004 Buffy kommer neste søndag, i hvert fall!! Tror det bare var et engangstilfelle, ikke "sommerferie".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå