Gå til innhold

Samsung s3 vil ikke lade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, min Samsung galaxy s3, vil ikke lade. Har tidligere hatt problemer med at den kun lader 2-3%, men fikk ny lader og etter det har den funket normalt, helt til nå. Når jeg putter i laderen, vil den ikke lade. Har prøvd med flere ladere, men det funker ikke, disse laderene funker da helt normalt på andre mobiler. Dette skjedde veliig brått, og jeg har ikke hatt andre problemer med mobilen. Det skjer av og til at det kommer opp at den lader, men det står der bare i et par sekunder før det slutter igjen. Har fått til å skru den på så vidt, men da begynte skjermen å blinke , før den slo seg av igjen fordi den hadde 0% størm. Mobilen er bare litt over et år gammel. Hva kan dette være, og hvordan kan det fikses?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være batteriet eller inngangen som er teit. Du burde klage på den hvertfall siden den bare er et år gammel :Nikke:

Gjest _LilleMy
Skrevet

Gå inn og hør med de som jobber der du kjøpte den. Jeg ville iallfall klaget siden bare er ett år gammel. Mulig det har noe med batteriet å gjøre :)

Skrevet

Telefonen må nok på verksted, så belag deg på en uke eller tre med enten en shabby lånetelefon eller en ekstratelefon du kanskje har liggende i skapet? Kan være delen som tar imot strøm og videreformidler den til batteriet er defekt. Skjedde med min S2 da den var rundt ett og et halvt år gammel. Det var en garantisak, heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...