Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i ca et år. I går var vi på en sammenkomst sammen med mange andre. Vi kom i snakk med et vennepar av oss, vi er ikke så veldig nære, men har jobbet sammen før. Det ble snakk om ferier og reiseliv.

Så sier typen min: "Jeg og *mitt navn* skal på tre ukers reising i Asia på nyåret, har dere lyst å være med?"

Jeg ble litt paff, denne reisen har vi planlagt lenge, vi har bestilt billetter og så spørr han om andre vil være med på vår kjæresteferie. Uten å ta det opp med meg først. Greit nok at kjæresten min er veldig inkluderende, men jeg kjenner jeg ble litt lei meg. Er jeg urimelig?

Anonymous poster hash: e9c17...5c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ufattelig dårlig gjort av ham.

Anonymous poster hash: b69f3...1d2
  • Liker 15
Skrevet

Hva svarte de da?

Jeg hadde reagert. På en slik tur reiser man jo gjerne fra sted til sted, så dere ville jo tilbrakt en god del tid sammen. Ikke som på sydentur med venner, hvor man gjerne er for seg selv noen dager og sammen med vennene noen dager.

Det blir ikke kjærestetur på samme måte når man drar til Asia med flere (min erfaring).

Anonymous poster hash: 238d5...d19

• Liker 6
Gjest _LilleMy
Skrevet

Dårlig å spørre om slikt uten å ta det opp med deg først, ja.

• Liker 4
Skrevet

Skjønner at du reagerer!

• Liker 1
Skrevet

Skjønner at du reagerer. Dårlig gjort av han!

• Liker 1
Skrevet

Dette er dårlig gjort, ja, det skal man selvsagt diskutere seg i mellom først før man går rundt og inviterer med andre.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Det var en litt for impulsiv reaksjon fra kjæresten. Er han en litt impulsiv fyr ? Det er bare for deg å si til ham at du ønsker bare å reise dere to - kjærestetid :)

Skrevet

O.m.g.. Hvis de hadde sagt ja, hadde jeg sagt der og da at det skulle jo være en kjæresteferie...

Anonymous poster hash: b037a...45d
Skrevet

Godt å vite det ikke er jeg som er oversensitiv her, skal ta det opp med han. Venneparet svarte ikke direkte på invitasjonen men det ble noen spørsmål om hvor vi skulle osv, før samtalen gled over på noe annet. Tviler på at de kommer til å si at de vil være med, da får isåfall typen reise med de alene på kjærestetur uten meg! Grrr..

Skrevet

Jeg forstår ikke helt problemet? Det er jo bare gøy å ha noen å reise med! Jeg har vært på kjærestetur til både kina og Thailand (3 uker hver gang) og det blir litt stusselig å bare være to hele tiden. Vi ble kjent med nye og reiste litt med andre par, og det var kjempegøy! Dere trenger jo ikke være sammen hele tiden, men det er jo koselig å spise sammen på restaurant og gå ut og drikke alle fire. Blir etterhvert veldig kjedelig å være KUN med en person døgnet rundt. Greit med litt ny input ;)

Skrevet

Jeg forstår ikke helt problemet? Det er jo bare gøy å ha noen å reise med! Jeg har vært på kjærestetur til både kina og Thailand (3 uker hver gang) og det blir litt stusselig å bare være to hele tiden. Vi ble kjent med nye og reiste litt med andre par, og det var kjempegøy! Dere trenger jo ikke være sammen hele tiden, men det er jo koselig å spise sammen på restaurant og gå ut og drikke alle fire. Blir etterhvert veldig kjedelig å være KUN med en person døgnet rundt. Greit med litt ny input ;)

Ja, det er kjekt å reise sammen med noen, DERSOM dette er noe man sammen har funnet ut at man ønsker på forhånd. :)

Skrevet

Ekstrovert much?

Anonymous poster hash: 8d92f...107

• Liker 5
Skrevet

Ikke alle ser ting på din måte.

Jeg ville stortrives i kun kjærestens selskap på en ferie uansett hvor lang den måtte være.

• Liker 1
Skrevet

Hver sin smak. Jeg foretrekker å reise alene eller sammen med kjæresten, å reise med andre vennepar er bare slitsomt (stort sett). Så vi er alle forskjellige. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Godt å vite det ikke er jeg som er oversensitiv her, skal ta det opp med han. Venneparet svarte ikke direkte på invitasjonen men det ble noen spørsmål om hvor vi skulle osv, før samtalen gled over på noe annet. Tviler på at de kommer til å si at de vil være med, da får isåfall typen reise med de alene på kjærestetur uten meg! Grrr..

Venneparet virker umiddelbart mer sosialt oppegående enn han...

Skrevet

TS er absolutt ikke urimelig. Og det som virkelig hørtes stusselig ut var hun som syntes det var stusselig å være bare to stk sammen på en tur.

Anonymous poster hash: 984cd...bd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...