AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Har lest rundt omkring på nettet men vet ikke helt om jeg har forstått dette med foreldrepenger. Er ikke gravid enda en gang, men prøver å planlegge litt. Jeg har jobbet 6 av 10 mnd før evt. stønadsperioden starter, så jeg har opparbeidet meg retten til foreldrepenger. Men om far starter i jobb da vi får barnet, har han rett på foreldrepenger etter 6 mnd da? Står på Nav sine sider at man har rett på det så lenge man jobber 6 mnd før stønadsperioden starter, så da betyr det vel det? Eller? Og en annen ting, jeg får vel foreldrepenger etter min inntekt kun de ukene jeg er hjemme og han for de foreldrepengene han er hjemme? Er ikke noe gjennomsnitt eller noe sånt? Er ikke helt sikker og tenkte spørre dere kloke KG folk Anonymous poster hash: 9816c...dda
malicious Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Hei! Sjekk ut Nav - foreldrepenger på facebook! Der kan du sende de privat melding også.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Takk for råd! Skal sjekke ut der! Anonymous poster hash: 9816c...dda
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Han må jobbe 6 av 10 måneder før han går ut i permisjonen, altså kan han jobbe seg opp retten etter at barnet er født. Du får foreldrepenger etter din lønn, han etter sin lønn.Anonymous poster hash: 644b0...938
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Far har kun rett på permisjon dersom mor har rett på permisjon. Anonymous poster hash: 65626...411 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Nav, forkortelse for; Norge Avkastes Verdenen. Nav kommer til å ødelegge Norge helt...Anonymous poster hash: 596fa...d50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå