AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Dere tror nok at dette er en mann..men det som er rart er at det er en kvinne! Og jeg har aldri følt noe for en kvinne før 😳 Hva skjer med meg? Er en kvinne på 29 som har vært guttegal hele livet jo.. Det hele begynte med at han introduserte henne for meg på en fest. Og jeg falt ikke umiddelbart, men følelsene har kommet krypende! Og nå føler jeg meg helt rar, likt som jeg blir når jeg er hodestups forelsket. Etter festen har vi møttes en gang til og hun er så vanvittig søt. Skikkelig Guttejente, men likevel feminin. Jeg "stalker" henne på Facebook og Twitter daglig, klarer ikke la være! Hun har vært med i en episode i et tv program som ligger på nett og jeg har sett denne episoden sikkert 10 ganger bare på grunn av henne! Vet ikke hvilken legning hun har og jeg kommer i hvertfall ikke til å spørre samboer.. Han vet ingenting om denne reaksjonen min heldigvis.. Hva skal jeg gjøre? Vil ikke miste han men denne dama får meg til å sveve på en sky... Blir gal når han kommer hjem fra jobb og forteller om dagen sin, har så lyst å spørre om henne! Anonymous poster hash: deccf...132
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 OK... Finnes det et fiber i hele kroppen din som har lyst å bytte ut mannen din med denne dama? Eller vil du bare ha en bit av henne? Hvor passer hun inn i relasjonstrekanten om du er helt ærlig med deg selv? 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 OK... Finnes det et fiber i hele kroppen din som har lyst å bytte ut mannen din med denne dama? Eller vil du bare ha en bit av henne? Hvor passer hun inn i relasjonstrekanten om du er helt ærlig med deg selv? Om jeg kan legge de rasjonelle tankene til side så...JA! Jeg vil bli sammen med henne! Etter det jeg så langt har sett av henne, jeg kjenner henne jo ikke. Men det er nok crushet som snakker, må jo være det.. Anonymous poster hash: deccf...132
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Har du lyst å vinke farvel til samboeren din? 1
Gjest Coolaid Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Det er vel sånn for mange at man blir forelsket i personer og ikke kjønn nødvendigvis. Greit det å bli forelsket men det betyr ikke at man trenger å kaste livet sitt til sjøs for det om.
94happy Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Sikker på at det er snakk om seksuell tiltrekning og ikke bare at hun virkelig fascinerer deg? 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Har du lyst å vinke farvel til samboeren din? Ja, hvis jeg får henne.. Det er sånn jeg føler det nå Anonymous poster hash: deccf...132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå