Gå til innhold

Hvor lenge varer solpudderet til Guerlain ca?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har akkurat kjøpt meg det og lurer på om det er drøyt eller ei? Veldig førnøyde med det hvertfall!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg tror jeg hadde mitt i ni måneder, og da brukte jeg det hver dag :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Oj, det hørtes jo helt utrolig ut! Kan ikke si noe på prisen da akkurat.. :-)

Skrevet

Jeg har brukt mitt siden desember. Stort sett hver dag.

Det holder nok til desember igjen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilket nr har dere? Jeg har N20, er lys i huden, men ikke blek.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg hadde nr 2, men synes den er litt for gul for meg. Jeg er middels mørk i huden, pga selvbruner. Skal prøve en annen fargetone neste gang (når jeg har brukt opp YSL-solpudderet mitt).

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har nr 2 og har lys hud. Den er litt i mørkeste laget for meg hvis jeg er helt vinterblek, men jeg synes den bør være såpass for å få litt "liv" og frisk farge til ansiktet. (Må bare være litt forsiktig..)

Den varer omtrent et år for meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Glad jeg kjøpte nr 20 og ikke nr 2 som jeg hadde planer om. Kjedelig hvis jeg måtte være så forsiktig med å ta for mye på hele tiden.

Gjest Ethereal
Skrevet

Er det forskjell på nr 20 og nr 2? Jeg trodde inndelingen gikk i: 01, 02, 02, 04. Er du sikker på at du ikke mener 02?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg er sikker på at jeg har nr 20. Det står i bunnen på etuiet. Pluss at jeg spurte etter nr 02 på parfymeriet, men den var utsolgt, derfor valgte jeg nr 20 som er litt lysere. Ser veldig naturlig og fresht ut på meg! :-)

Skrevet

Jeg har også nr 20, det er en av to nye nyanser som har kommet ut denne sommeren. Veldig fin farge, ser helt naturlig ut.

Skrevet

Jeg har 02. Trodde det bare gikk opp til 03 jeg.

Jaja, noe nytt må de jo komme med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...