Gå til innhold

Outlook henger....

Lizz

Anbefalte innlegg

Da jeg skulle starte Outlook i dag, så kom bare "oppstartsbildet" opp, men ikke noe mer skjedde. Er det noen som har vært borti lignende, eller har noen tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Mest sannsynlig har nok bare programmet hengt seg, da fryser det og så skjer det ikke mer.

Hvis det skjer en gang til så trykk CTRL + ALT + DELETE så vil du få opp en oversikt over alle programmene PC'en din kjører. Velg Outlook og lukk den.

Det er ikke uvanlig at programmer fryser fra tid til annen, bare lukk det som nevnt ovenfor og prøv å åpne det igjen. Hvis dette ikke skulle funke, så prøv en restart.

Hvis derimot programmet henger seg hver gang du starter det opp nå, så prøv å innstaller det på nytt. :]

- Me0w

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå har jeg fjernet officepakka, og installert den på ny!!! MEN nå henger hele maskinen. Dvs.. jeg får startet opp, og får opp "skrivebordet", men ikke noe mer, altså det ligger ingen ikoner der, og startlinjen (eller hva det nå heter) kommmer ikke opp. Hva gjør jeg da.... Dette er jo skikkelig snålt!!!

Lizz - som ikke er pålogget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres unektelig litt rart ut.

Igjen virker det som om en restart (vidundermiddelet) kanskje kan ha en effekt ?

Hvis du tar musepeker nederst på skjermen, får du opp en "dobbelpil" som indikerer at du kan dra noe oppover ? Du skal ikke se bort ifra at startlinja ligger helt nederst. I så fall, dra den opp igjen.

Du skriver ikke hvilken versjon av Windows du har, men i XP kan du høyreklikke på skrivebordet, velge "Arrange Icons By" også krysse av ved alternativet "Show Desktop Icons".

I andre Windowsversjoner, som Win98, tror jeg at du kan høyreklikke på skrivebordet, velge "Active Desktop" og krysse av for "Show Desktop Icons".

Prøv dette og se om det funker :)

- Me0w

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...