Gå til innhold

Kjøpe kjole i utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på ferie til Spania i august, og jeg lurer på om det er noen som har erfaring eller som vet noe om salongene der nede?

Er det noe billigere der enn her i Norge?

Særlig Pronovias er aktuelt å kikke på der, for jeg tror det er et spansk designfirma...

Noen som har innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sendt en venninne ut på Pronovias-jakt i Barcelona. Hun skulle sjekke priser og tilgjengelighet for meg. Har ikke hørt noe enda, får sjekke om hun er kommet hjem. :( Skal holde deg oppdatert. Pronovias er spansk, det samme som St. Patric og LaSposa (?).

Catzy

Skrevet

Jeg har hørt at de har mange flotte brudekjoler der nede. Har dessverre ikke anelse om priser etc.

Skrevet

Jeg kan vel si med nesten 100% sikkerhet at de nok er billigere der nede....tipper jeg :wink:

Skrevet
Har sendt en venninne ut på Pronovias-jakt i Barcelona. Hun skulle sjekke priser og tilgjengelighet for meg. Har ikke hørt noe enda, får sjekke om hun er kommet hjem. :( Skal holde deg oppdatert. Pronovias er spansk, det samme som St. Patric og LaSposa (?).

Catzy

Tusen takk Catzy, det hadde vært supert!! :)

Vi skal til Madrid og sannsynligvis også Barcelona..

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå er turen bestilt, og adresser til salonger både i Madrid og Barcelona er printet ut!

Gleder meg, er spent på hvilket prisnivå de har!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes det kryr av brudekjole-butikker i Spania... I byen hvor jeg var, var det ikke mindre enn 7 forskjellige brudekjole-butikker :o (fordelt på ca 250 000 pers)

Prisen er nok litt billigere, men jeg tror ikke jeg ville ha håpet på at den var såå billig...

Kjolene jeg har sett er forresten rålekre! :)

Clea

Skrevet

Vet at mange velger å reise til Danmark for å kjøpe brudekjole til en rimelig penge, så det er sikkert mulig å gjøre et kupp i Spania også! Når du reiser ned selv, så slipper du jo å betale frakt og ekspedisjonsbegyr, samtidig som du ikke trenger å betale skatt og moms dersom varen du tar med deg hjem ikke koster mer enn 6000 kr! Lykke til i Spania! (PS Har du m/reisefølge så kan du jo kjøpe litt ekstra utstyr som: sko, slør osv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...