AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Jeg har ingen symptomer på det. Ingen konsentrasjonsproblemer eller problemer med å sitte rolig, f.eks... Men enkelte i "familien" påstår at jeg har adhd. De har gjort mye dumt (banket meg opp, drittslenging, gitt f*en i meg da jeg var ungdom osv, lista er lang) og jeg mistenker at de forsøker å diagnosistere meg med et eller annet for å unnskylde sin egne uakseptable oppførsel. Det er meg det er noe galt med! Ifølge dem. Ved flere anledninger har de plutselig sagt "du har kanske adhd" osv. Nå er jeg dritt lei... Sist en sa det, sa jeg sint at jeg ikke har det og ikke minst hvorfor jeg ikke har det. De har en inngiftet person i familien som har adhd (fått diagnosen, går på medisiner) og virker veldig opptatte av det. De har nok mange forskjellige "sykdommer" selv (normale folk banker vel ikke ungene sine), men jeg sitter ikke å leker hobbypsykolog når jeg snakker med dem. Flere som har opplevd det, at bekjente/familie forsøker å sette diagnose på deg, for å unnskylde seg selv??Anonymous poster hash: 5c519...d6b
Gjest Violetta Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Hva med å ta kontakt med lege for å bli "friskmeldt"? 1
Gjest _LilleMy Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Jeg har ikke opplevd det, nei, men det hørtes ikke noe kjekt ut. Du kan jo ta deg en tur til lege for å få bekreftet at du ikke har ADHD, og vise det til dem? Da vil jeg tro at de slutter 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Ja, men da må jo jeg betale massevis av penger først for å få en legetime, så betale masse for å få privat psykologitime det gidder jeg ikke. Det skulle jo egentlig ikke være nødvendig heller, det er igrunn ganske frekt å påstå at andre har en diagnose og leke hobbypsykolog på den måten. Frister noen ganger å ta igjen med samme mynt.Anonymous poster hash: 5c519...d6b
minister-mio Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Er de leger og psykologer? Ikke? Da gir du faen i hva de påstår, de kan ikke sette diagnoser
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Kjenner til ei periodevis psykotisk, bipolar snelle som ikke tar medisinen hun burde ta, men heller prøver å drukne ting i alkohol.... Hun har gjort mye skade rundt seg. Og skal ha det til at det er de rundt som er syke ja. Du bør komme deg vekk fra sånne folk! Anonymous poster hash: cd0f0...f69 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Jeg har ingen symptomer på det. Ingen konsentrasjonsproblemer eller problemer med å sitte rolig, f.eks... Men enkelte i "familien" påstår at jeg har adhd. De har gjort mye dumt (banket meg opp, drittslenging, gitt f*en i meg da jeg var ungdom osv, lista er lang) og jeg mistenker at de forsøker å diagnosistere meg med et eller annet for å unnskylde sin egne uakseptable oppførsel. Det er meg det er noe galt med! Ifølge dem. Ved flere anledninger har de plutselig sagt "du har kanske adhd" osv. Nå er jeg dritt lei... Sist en sa det, sa jeg sint at jeg ikke har det og ikke minst hvorfor jeg ikke har det. De har en inngiftet person i familien som har adhd (fått diagnosen, går på medisiner) og virker veldig opptatte av det. De har nok mange forskjellige "sykdommer" selv (normale folk banker vel ikke ungene sine), men jeg sitter ikke å leker hobbypsykolog når jeg snakker med dem. Flere som har opplevd det, at bekjente/familie forsøker å sette diagnose på deg, for å unnskylde seg selv??Anonymous poster hash: 5c519...d6b Ut i fra hva du skriver, så synes jeg det høres ut som en grei teori at familien din vil legitimere sin dårlige oppførsel med at det er noe "galt" med deg. Kudos til deg for at du holder fast ved det du vet er riktig. Men hvorfor har du egentlig kontakt med familien din? Anonymous poster hash: 27173...439
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 En fjern slekting sitt stebarn har fått påvis ADHD, og dette ble utredet på et stort sykehus, ikke hos privat psykolog. Kan det være erting de driver med når de sprø deg? Neste gang spør du den som kommer med ADHD påstander om hvilken utdannelse og kompetanse spørsmålsstilleren har til å diagnostisere ADHD. Anonymous poster hash: defb0...840
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå