AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Hva er dine beste tips for å bygge opp respekten for hverandre i forholdet? Her har alt av respekt falt vekk og vi begge forstår at det må bygges opp igjen. Anonymous poster hash: 53e24...8e0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Dere kan tvinge dere til å behandle hverandre med respekt, enten dere mener det eller ikke. Så endres det forhåpentligvis på sikt, så dere slipper å late som.Anonymous poster hash: b6a02...7c2
debattanten Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 (endret) Begynn i det små. Kommer dere igjennom dette så blir forholdet deres sterkere vil jeg tro. Det er igjennom utfordringer i forholdet vi har blitt sterkere, mer forståelsesfulle, respektfulle og mer bevisst over hvordan vi mennesker fungerer i sammen. Gjør ting lettere etterhvert. Det gir også masse trygghet i forholdet om dere kommer igjennom tøffe utfordringer. Det kan komme mye godt ut av vonde ting. Endret 24. august 2014 av debattanten
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Finn felles kjøreregler for hvordan dere kan opptre ovenfor hverandre. For eksempel: ikke himle med øynene til hverandre ikke heve tonefallet til hverandre ikke rekke finger til hverandre Jeg synes også jeg husker at for hver eneste negative ting som blir sagt eller gjort i en relasjon må det gjerne fem positive ting til før det veier seg opp mot hverandre igjen. Så det er viktig å tenke like mye på hva positivt man kan si til ens partner/gjøre for vedkommende som hva man skal passe på å ikke si eller gjøre. Anonymous poster hash: 30c5f...4be
Gjest _LilleMy Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Dere må begynne i det små. Tonefall er blant annet viktig. Dere kan vise at dere respekterer hverandre ved å gi den andre tillit og gi hverandre rom til å være seg selv. Finn hverandres grenser, og ikke tråkk over dem, selv når dere er sinte og det frister.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Jeg tror at når respekten er borte, så er den borte. Da er det nok bedre å gå hver til sitt. Anonymous poster hash: 5b01d...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå