AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Kjære lesere. Vennligst les det som kommer åpent og ikke dømmende. Jeg er ei jente på 27 år, samboer med en fantastisk gutt og har nylig kjøpt oss hus. Jeg var før jeg møtte han et utadvent person som elsket store mengder med folk og som ikke hadde problemer med å møte nye mennesker. Samboeren min er sjenert og stille. I det siste har jeg begynt å mistrives i arenaer med mye mennesker. Jeg blir lei meg, sur og mutt og vil helst hjem. Det ødela i går en konsert som kjæresten min har gledet seg til i 2 mndr. Jeg føler selvsagt veldig skyld over det, men jg har sagt unnskyld og erkjenner feilen jeg har gjort så jeg tilgir meg selv for det. Deler av problemet når vi er ute oppstår Som følge av at vi ikke har noe nettverk. Jeg har ikke venner og han har få. I tillegg har han aldri ordentlig introdusert meg for disse vennene og etter snart 3 år føler jeg at det blir falskt og skulle være med de på vors osv. Jeg trives best hjemme hvor ingen kan skuffe meg samtidig som jg hater det. Vi hadde i går en lang prat om hvor vi så for oss at vi skulle og kom til å være. Hans største problem er vanskelighetene når vi er ute i sosiale arenaer, et problem som ikke lar seg løse over natten. Han foreslo at han fra nå bare gjør ting selv, hvorpå jeg svarte at da kan vi gjøre det slutt for det orker jeg ikke. Jeg sier til han at vi må jobbe sammen for at jeg skal overkomme dette, men han sier han er tom for forslag. Jeg er sliten av å være ensom og det værste er at jg har blitt avhengig av han, og det er farlig. Er det noen som har noen gode råd eller tanker setter jeg pris på de for å klare og stilne kaoset inni meg.Anonymous poster hash: cc4fe...d94
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Vært der. Det ble aldri bedre. Og jeg holdt ut i 8 år… Til slutt tilta det. Men hvis du har noen spesielle interesser bør du oppsøke folk som driver med det samme. Eneste som kan hjelpe. Anonymous poster hash: 52682...84f
94happy Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Oi, den er vanskelig. Det kan fort være nær slutten. Syntes det var fornuftig av deg å si at hvis dere ikke kan være sosiale sammen, så er det slutt. Et forhold skal ikke bryte deg sammen! Har han innsett alvoret i det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå