Sommernatt Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Er det noen som har erfaring med dagstur til London? Funderer på å ta en tur før jul. Har ikke tid i helgene, så må bli en hverdag. Gardermoen - Heathrow (reiser med SAS så jeg får med meg lounge og 3000-ish bonuspoeng), Heathrow Express inn til London, Oxford Street (mulig det eneste jeg rekker). Hvor kan jeg oppbevare bagasje i nærheten av Oxford street, som jeg kan åpne og lukke flere ganger uten at jeg må betale ekstra? Alle tips tas imot med takk!
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Svaret er at det kan du ikke. Eneste mulighet jeg kjenner til er Selfridge's garderobe som koster 3 pund for poser og yttertøy, men jeg tviler på at du kan komme innom flere ganger uten å betale ekstra. De tar heller ikke bagasje. http://www.selfridges.com/en/info/Coat%20and%20bag%20drop Ellers har de større togstasjonene oppbevaring, for eksempel Paddington hvor Heathrow Express ankommer. Men det blir vanlig oppbevaring. Jeg skjønner ikke helt hvordan det går an å shoppe så mye at ikke det holder med én tur til oppbevaringsboks. Jeg mener, det tar jo også tid å shoppe. Anonymous poster hash: 4cf68...646 2
Sommernatt Skrevet 24. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2014 Grunnen er at jeg ikke liker å drasse rundt på kofferten og poser når jeg shopper, liker å ha hendene frie :-)
Gjest Solsmil Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 La vær å ta med koffert, og kjøp en der mot slutten av turen. Problem solved
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Om du er i London først og fremst for å shoppe, sparer du en god del tid på å handle på kjøpesenteret Westfield Stratford City istedenfor Oxford street. Mindre folk og kø, og du slipper trafikken. Der har de bagasjeoppbevaring, men vet ikke hvordan det er med priser og mulighet for å åpne bagasjen underveis osv. Du får selvsagt ikke sett noe særlig av byen, men det sparer deg for mye stress og mas. Anonymous poster hash: 88aca...575 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Gi blaffen i Oxford. Reis heller til Westfiled kjøpesenteret (stasjonen heter Sheperd's Bush). Der er det mindre folk enn i Oxford og mye bedre utvalg (det er de samme butikkene som er der). Anonymous poster hash: 2d7cf...06b 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Er det Primark i Westfield?Anonymous poster hash: 851be...804
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #8 Skrevet 26. august 2014 Jeg skal forsøke å ikke høres arrogant ut, men planlegger du en dagstur til London, med prisen for fly, reisetiden til/fra flyplassen etc for å handle på Primark?! For å svare på spørsmålet, ingen Primark på Westfield. Anonymous poster hash: 3aecd...7c1 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #9 Skrevet 26. august 2014 Du kan ikke ta med taxfree bare husk det. Anonymous poster hash: 8b0cf...01c 1
superdupermeg Skrevet 26. august 2014 #10 Skrevet 26. august 2014 Dra på den andre westfielden, den heter westfield stratford city. Ikke lett å komme seg til pluss at de har både primark og victorias secret i tillegg til de andre butikkene som er på Oxford street:)
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #11 Skrevet 26. august 2014 Jeg skal forsøke å ikke høres arrogant ut, men planlegger du en dagstur til London, med prisen for fly, reisetiden til/fra flyplassen etc for å handle på Primark?! For å svare på spørsmålet, ingen Primark på Westfield.Anonymous poster hash: 3aecd...7c1 Noenting sier meg at TS og den anonyme brukeren du siterte ikke er samme person :-) Anonymous poster hash: 107a5...9ec
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #12 Skrevet 26. august 2014 Noenting sier meg at TS og den anonyme brukeren du siterte ikke er samme person :-)Anonymous poster hash: 107a5...9ec Du kan ha rett. For de som trenger det: http://uk.westfield.com/uk/ Anonymous poster hash: 3aecd...7c1
Sommernatt Skrevet 26. august 2014 Forfatter #13 Skrevet 26. august 2014 Hadde ikke tenkt meg på Primemark, nei :-) Muligens for å kjøpe sokker, får se om jeg får tid. - TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå