AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Det har vært en sånn kveld. Vi er 30, men skulle tro jeg er 17(!). Klarer ikke la være å sjekke mobilen i håp om lyd fra han. Messenger sier han så meldingen min klokken 15.00. Tusen spørsmål popper opp i hodet på meg!! Føles ut som at "nå tapte jeg"... Flere som kjenner seg igjen?Anonymous poster hash: 852d1...85d 1
Gjest Tingelinling Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 På tide med en avvenningsrunde. 1. Skru av lyden på mobilen 2. Legg den på kjøkkenbenken 3. La den ligge der i et kvarter uten å sjekke den 4. Når du har sjekket etter et kvarter, lar du den ligge der i 20 minutter før du sjekker igjen 5. Øk deretter sjekkeintervallen med fem minutter, helt til det er en time mellom hver sjekk Lykke til! (Det kan være lurt å ha noe å gjøre på, mens du avvennes. Rydd klesskapet ditt, for eksempel.)
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Hehe. Dette var lurt Har ikke sett på det som et problem.... men det er jo åpenlysr helt tullete.. Det er jo en følelse av å bli avvist, så ikke rart man blir litt "besatt" TsAnonymous poster hash: 852d1...85d
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Kjenner meg ikke igjen da jeg har lært meg å forholde meg til det som er nå. Mao, om det kommer et svar så kommer det et svar. Du kan nistirre på telefonen i timesvis i strekk, det har null og niks å si for om det kommer en melding eller ei. Så hvorfor kaste bort tid på det? 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Tenk på det sånn: "you text him, he doesnt text back. he was obviously so excited that you texted him that he fainted" Anonymous poster hash: 0e4e7...128 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå