Gå til innhold

Noen som fikk med seg shampoo testen i VG+?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gidder ikke å betale for vg+, men lurer på om noen har lest shampoo testen de har liggende der nå? Hvilke merker kom best og dårligst ut - og hvorfor?

Anonymous poster hash: 08c18...99d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kommer alltid det billigste produktet best ut i slike tester? Har ikke lest ingrediensene på Rema 1000 sin shampoo, men regner med at den inneholder sulfater akkurat som de fleste andre billigshampooer. Shampooer du kjøper i salonger (mange av dem, i hvert fall) er mye mer konsentrerte og inneholder mer av de gode tingene. De er mye bedre for håret i lengden. Holder meg til det, jeg.

Anonymous poster hash: 867f3...94a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvilke shampooer testet de egentlig, snakk om merker som redken, joico, eller butikkshampooer som define, loreal osv?

Anonymous poster hash: dd9b4...85d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg tror butikkshampoer kommer godt ut fordi de skummer mye og gir en følelse av å rense håret. Egentlig stripper de håret for fukt (og farge om det er saken...) og tilfører ingen pleie.

Soft Style ser ut til å være populært brukt innen balsammetoden, så regner med at den ikke inneholder silikoner? Det er da én bra ting i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelige produkter kommer ofte like bra ut på tester, eller bedre fordi de er det!

Jeg får veldig ofte spørsmål om hvilke hudpleieprodukter jeg bruker og får komplimenter for huden min. Jeg bruker produkter som Loreal og Olay, og de er LIKE gode som alt annet jeg har prøvd - og jeg har prøvd mye. Det eneste som funker bedre er produkter med fruktsyre og A vitamin krem. Det bruker jeg kun i perioder, som en type kur.

Det samme gjelder shampo.

Anonymous poster hash: 9ac55...917

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...