Gå til innhold

Uattraktiv, kresen eller utilgjengelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 21 år og har hatt en kjæreste for fire år siden som varte i drøye året. Etter det har det ikke vært noe - ingen dater, ingen flørter eller kjærester. Jeg begynner å bli veldig usikker på meg selv nå. Jeg blir aldri sjekket opp, verken på byen eller hverdagen. Jeg føler meg så annerledes enn andre på min alder som kan rote med folk, gå på ulike dater, ha ff osv, mens jeg er som en nonne.. Ei venninne av meg kom nettopp ut av et forhold og har allerede vært på noen dater mer enn jeg har hele mitt liv tilsammen, og hu er ingen player heller altså. Men hver gang vi er på byen så får hu all oppmerksomheten mens jeg er den grå musa ved siden av.

Jeg begynner å lure på om det er jeg som er uattraktiv og bare blir interessert i folk "over my leauge" og at jeg bør senke kravene (uansett hvor håpløst dette høres ut). Eller kanskje jeg bare må bli mer tilgjengelig og åpen for at det faktisk skal skje, jeg er jo ikke akkurat den mest sosiale, utadvendte og den største partyjenta man kommer over. Er ingen som kommer og ringer på døra her og spør meg ut på middag heller akkurat..

Vet ikke helt hva jeg vil med denne posten for å være ærlig.. Bare en liten utblåsning fra en ensom sjel, hehe. Andre som har det slik, eller har hatt det på samme måte men gjorde noe med det?

Anonymous poster hash: 49f4f...f83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du bare er en "grå mus"? Altså at du ikke skiller deg litt ut? Kan jo prøve å skifte klesstil,bli mer utadvent osv. Ofte er det folk som er pratsomme som er flinke til å treffe folk og "få"interesse og det skader sikkert ikke om du bruker feminine klær. Prøv å kle deg litt lolita en dag, doll deg opp og alt det der så får du skinne litt. Vanskelig å vise hvem du er om du bare går i h&m,sminker deg likt hver dag og ellers er anonym.

Man kan fortsatt være en rolig jente som ikke er en partyjente og allikavel få oppmerksomhet og nye kjennskap,men du må tørre å kle deg og oppføre deg LITT annerledes. Nå vet jeg ikke hvordan du kler deg,men tipper det er veldig anonymt. Bukse,genser,flate sko og hastehale. Prøv å slå ut håret eller flett det, smink deg gjerne litt ekstra,ta på høye hæler og en fin topp som viser formene,lakk neglene og finn frem noen fine smykker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...