AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Jeg har et litt komplisert problem. Jeg er nemlig så utrolig betatt av eksen min som jeg var sammen med da jeg var 14. Jeg har holdt det skjult for han, men nå vet jeg ikke om keg holder ut lengre. Jeg har delvis hintet til han, og snaklet litt i koder til han om hvordan jeg har det og hva jeg føler, men jeg er usikker på om han tok hintet. Det som jeg ikke forstår meg helt på, det er at han aldri tar kontakt med meg først, og jeg må ofte lure ordene av han for å holde samtalene igang, og allikevel er jeg så betatt. Jeg synes det er litt spennende, kanskje? Drømmer og fantaserer om han hver eneste dag. Men..... det vanskelige er at jeg har samboer som jeg har vært sammen med i snart 3 år, og 1 barn. Vi har det naturlig nok ikke så bra, delvis pga mine følelser for eksen (som samboeren ikke vet om), og delvis fordi samboeren er alkoholavhengig, noe han jobber veldig med nå for å komme utav. Men jeg vet jo innerst inne at selv om han kommer seg vekk fra alkoholen, så vil jeg fremdeles være like betatt av eksen min. Slik har det vært i alle 8 år med de jeg har vært sammen med. Jeg føler nesten at det er verdt å risikere forholdet, selv om det kanskje ikke blir meg og eksen min igjen. Jeg kommer bare ikke over han! Hva bør jeg egentlig gjøre?? Har det virkelig ikke noe godt med meg selv for tiden..Anonymous poster hash: 30372...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå