Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg flytta til en ny plass for et år siden. Det tar tid å bli godt kjent med folk på en ny plass. Mannen min har en hod kamerat her fra før og de har det gøy sammen. De vil gjerne at vi har dobbeldater/fester/uformelle besøk minst en gang i uka. Jeg og dama til kompisen hans kommer dessverre ikke så godt overens. Jeg føler jeg har prøvd hardt å bli venninne med henne, men vi er så grunnleggende forskjellige at det ikke er så lett. Hun vil helst bare snakke om sladder, baksnakke og snakke om kjendiser. Jeg har helt andre interesser og liker ikke baksnakking. Hun synes jeg er kjip, for seriøs, drikker for lite osv. Jeg har tatt det opp med mannen min, men han mener jeg heller bør lære av henne. Hun er jo så mye gøyere å være sammen med... Dette er ikke lett for meg. Føler vi blir tvunget til å være sammen/ha det gøy fordi mennene våre er venner. Noen tanker?

Anonymous poster hash: f00ce...6fa

Videoannonse
Annonse
Gjest Jørild
Skrevet

Prøv å finne dine egne venner og lage ditt eget nettverk?

• Liker 1
Skrevet

Det hørtes vanskelig ut! Jeg ville prøvd å finne meg nye venner, som ikke var gjennom typen

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Sa han til deg at hun var gøyere å være med enn deg? Kjip type du har i så fall.

Skrevet

Dette er ikke noe vennepar, det er bare en kompis av typen din.

Anonymous poster hash: b15a0...5cb

• Liker 5
Skrevet

Sa han til deg at hun var gøyere å være med enn deg? Kjip type du har i så fall.

Enig.

Skrevet

Det kan jo faktisk hende at han har rett, og at du trenger å (av og til) slå deg litt mer løs og være litt mindre seriøs og fornuftig.

Jeg har også venner som jeg har litt mindre kjemi med enn andre (eller føler jeg er litt ulik), men man har venner til "ulik bruk", og de er bare noen blant mange venner, så istedenfor å kutte kontakten så kan man heller begrense det litt, og ha kontakt med andre venner også.

Siden mennene er gode kompiser, så synes jeg at du nesten bare må prøve å være hyggelig og positiv når dere treffes, og så får dere heller prøve å finne flere venner som du trives bedre med.

Så lenge denne damen ikke er direkte ufin mot deg, så synes jeg du bør, for din manns skyld, bare prøve å virke positiv de gangene dere treffes. Til gjengjeld bør han akseptere at du ikke orker å henge med dem hele tiden.

Anonymous poster hash: 2b62a...7ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...