Tøytigern Skrevet 25. august 2014 #21 Skrevet 25. august 2014 Har hørt om noen som brukte solkrem fordi de ikke hadde noe. Det var riktignok til analsex da... Ja, da ble de nok brune og fine. Moah ha ha ha ha ha haaa..! Uck.
Tøytigern Skrevet 25. august 2014 #22 Skrevet 25. august 2014 Går dette fint eller er det ikke bra`??? Anonymous poster hash: b8fd3...668 Så, når man ikke vil bli sår, da er liksom din første tanke å kjøre på med såpe, gnugge den godt inn og ikke skylle det av? And last weeks Darwin Award goes to...
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #23 Skrevet 25. august 2014 Altså, asan er kanskje litt bedre enn tigerbalsam eller kuldekrem som en venninne av meg har prøvd (men bare en gang hver...*au*), men jeg ville likevel ikke brukt det. Anonymous poster hash: 6a8af...7a8
Sphynx Skrevet 25. august 2014 #24 Skrevet 25. august 2014 nonononono! Ikke såpe inn i skjeden. Bruk heller en olje eller noe. Husk likevel at ingen olje skal kombineres med kondom, da dette kan skade kondomet. Da må du heller gå for noe vannbasert. Olje er også skadelig for skjeden. Om du ønsker glidemiddel som oppfører seg som 'olje' så er det silikonbasert glid du skal bruke. Vannbasert funker også.
Tøytigern Skrevet 25. august 2014 #25 Skrevet 25. august 2014 Altså, asan er kanskje litt bedre enn tigerbalsam eller kuldekrem som en venninne av meg har prøvd (men bare en gang hver...*au*), men jeg ville likevel ikke brukt det. Anonymous poster hash: 6a8af...7a8 Jeg syns TS kan forsøke Tigerbalsamen dagen etter, når hun svir og har eksem pga såpen. 1
Fiolinisten Skrevet 25. august 2014 #26 Skrevet 25. august 2014 Du vet, om det er flaut å stikke innom kondomeriet, så sender de som anonyme forpakninger fra nettbutikken. Ikke bruk såpe i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #27 Skrevet 25. august 2014 så mange svar, tror TS har fått med seg at det er en dårlig ide nå Anonymous poster hash: e8ad0...e39
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #28 Skrevet 25. august 2014 Jeg syns TS kan forsøke Tigerbalsamen dagen etter, når hun svir og har eksem pga såpen. Heller kuldekremen. Den skal ha litt avkjølende virkning, og det demper sikkert kløen bedre enn tigerbalsamen gjør. Anonymous poster hash: 6a8af...7a8
Tøytigern Skrevet 25. august 2014 #29 Skrevet 25. august 2014 (endret) Du vet, om det er flaut å stikke innom kondomeriet, så sender de som anonyme forpakninger fra nettbutikken. Ikke bruk såpe i alle fall. Jeg tror nok skaden allerede hendte i helgen... Hørte om noen som faktisk hadde blitt innbilt av andre at Colgate fungerer på samme måten som sæddrepende krem. Så da benyttet de tannkrem i stedet for kondom. P.S Tannkrem er ikke sæddrepende. Endret 25. august 2014 av Tøytigern
Fiolinisten Skrevet 25. august 2014 #30 Skrevet 25. august 2014 Jeg tror nok skaden allerede hendte i helgen... TS hadde nok en glatt helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå