Gå til innhold

God termokopp å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurte på om dere kunne anbefale meg en god termokopp? Jeg har prøvd Bodum og er ikke fornøyd. Den er over hodet ikke verdt prisen og den lekker. Jeg har ikke noe imot at den ikke er helt tett, men den må kunne holde varmen litt og være enkel å vaske. Det skader ikke om den er billig i tillegg ;)

Anonymous poster hash: 8eb34...ac5

Skrevet

Hvilken Bodumkopp var lekk? Jeg har to i stål og en i plast- velig fornøyd med de i stål, men den i plast sprakk nesten med en gang.

Anonymous poster hash: 66617...388
Gjest Solsmil
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Vet at bodum hat hatt noen som er helt tette, men er leeenge siden jeg har sett disse. Skulle gjerne hatt en som jeg kunne hatt i veska som en termos

Skrevet

contigo er helt tett og holder godt på varmen. lokket er derimot ikke så lett å vaske

Anonymous poster hash: 3fae6...ae4
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har flere typer. Bruker Bodums presskannekopp når det passer meg å lage kaffen på farten, da har jeg bare tørr kaffe oppi hjemme (så får jeg nymalte og gode kaffebønner) og varmt vann får jeg alltids tak i ute. Den koppen er ikke tett, og må stå oppreist når det er annet enn tørt i den.

Skal jeg ha med ferdig kaffe velger jeg Contigo, det holder helt helt tett selv oppned i ei veske, og holder lenge på varmen.

Gjest Blomst83
Skrevet

Contigo uten tvil.Den holder kaffen varm og er helt tett.

Skrevet

Jeg har Thermos termokrus og er fornøyd med den. Holder drikken varm leeeeeenge, og lekker ikke :) Kom godt ut i denne testen hos. Litt billigere enn Contigo sin.

Den holder faktisk på varmen såpass godt at det er lurt å ikke helle kokvarm drikke i den, for da brenner du deg når du drikker av den flere timer senere.

Skrevet

Vet dere om en god thermo-kopp som ikke er av metall?

Anonymous poster hash: 8c617...7a1
Gjest Blomst83
Skrevet

Vet dere om en god thermo-kopp som ikke er av metall?

Anonymous poster hash: 8c617...7a1

Åhlens har en av plast og stål,men jeg var ikke særlig fornøyd med den.

Skrevet

Noen som har den thermos koppen, og kan si hvordan den er å rengjøre? Trenger en som er lett å få rent lokket på, jeg drikker en del proteinkaffe, og trenger en kopp som tåler varme og er lett å vaske.

Gjest Blomst83
Skrevet

Noen som har den thermos koppen, og kan si hvordan den er å rengjøre? Trenger en som er lett å få rent lokket på, jeg drikker en del proteinkaffe, og trenger en kopp som tåler varme og er lett å vaske.

Hvis du kjøper den modellen fra contigo som ikke farget kan du putte den i oppvaskmaskinen,ellers så er ikke de andre vanskelige å vaske for hånd

Skrevet

Nå har jeg kun drukket te av den, så vet ikke hvordan det er med proteinkaffe. Føler i hvert fall at jeg får den ren nok når jeg håndvasker den, det er jo bare å åpne lokket og gnikke litt rundt med oppvaskbørsten.

Mulig at det blir mer kronglete om det er størknede rester av proteinpulver o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...