AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Hvis jeg som er utrent begynner å løpe i 20 min hver dag. (El 5 av 7 dager). Vil det være nok til å gi utslag på vekten på sikt ? Anonymous poster hash: c2e1e...6d3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Hvis jeg som er utrent begynner å løpe i 20 min hver dag. (El 5 av 7 dager). Vil det være nok til å gi utslag på vekten på sikt ?Anonymous poster hash: c2e1e...6d3 Ja, og på skadestatistikken. Anonymous poster hash: 60d97...1e3 1
Alina X Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Jo ja,men ikke hvis du fortsetter å spise som før. Energi inn/energi ut er det eneste som betyr noe m.t.p slanking. Kosthold er 80%prosent trening er 20%. Fokuser på et sunt og balansert kosthold først og fremst og drit i å tro at du kommer til å gjennomføre løping hver dag. Sett av 3dager der du løper litt men også trener basic styrke(må ikke være med vekter) ok øvelser er planken,sit ups,push ups,dips,squats +++ tren gjerne dette min 30min også bruker du tid på å trene fleksibilitet. Prøv Man Ons Fre der du trener, og tren først kondisjon(løping)men ha mål, du skal se fremgang, du skal ikke løpe samme antall km på 20min idag og om 30dager,du må sette små mål. Tren så styrke og tilslutt tøy ut. Dette vil tilsammen ta 1-1.5t 3x i uka og er mer gjennomførbart enn å tro du skal gidde og orke å løpe 20min hver dag. Da løper du mandag og tirsdag men gadd ikke onsdag fordi det regna og torsdag hadde du ikke tid og fredag regna det igjen osv... På kostholdsdelen bør du spise så mye grønt som mulig, spis også kjøtt,fisk,fugl og skalldyr, nyt frukt og bær,få i deg nøtter og andre sunne fettkilder. Minimer inntak av feks ris og poteter,kake,brus,sjokolade,junk og all den dritten. Ikke bry deg så mye om dietter,bare spis sunt og velbalansert med fokus på sunne matvarer og ha EN dag i uka der du kan spise akkurat det du vil. Ikke noe binge opplegg der du sluker alt av fett og sukker men en dag du kan spise "hva du vil"pr måltid. Da har du noe å glede deg til, den deilige egg&bacon frokosten,pizza til middag og chips/sjokolade foran TV-en:) Lykke til!
Alina X Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Beveg deg og generelt. Gå i trapper,gå til steder du skal,rengjør hjemme,gå turer osv 1
Gjest Runforit Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Hvis jeg som er utrent begynner å løpe i 20 min hver dag. (El 5 av 7 dager). Vil det være nok til å gi utslag på vekten på sikt ? Anonymous poster hash: c2e1e...6d3 Kan garanterer deg belastningsskader. Det tar tid å trene opp kroppen til å takle belastningen ved å jogge. Alfa omega er uansett kostholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå