frk94 Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Jeg er så lei, sint og skuffet av meg selv at jeg ikke finner ord. Jeg er 20 år og stresser med at jeg er så "forferdelig gammel" og om jeg ikke finner en gutt snart ja da kommer jeg til å ende opp helt mutters alene barnløs. Når min mor var 21 år hadde hun jo allerede sin førstefødte, bil, hus, ferdig utdannet og mann, men tiden har jo forandret seg så mye i løpet av årene og det er det hodet mitt sliter med å forstå. Å hva har altså skjedd mens jeg har stresset rundt for å finne "the one"? jo nettopp jeg har gått på to digre smeller når det gjelder gutter. Nettopp fordi hodet mitt tenker at jeg ikke råd til å miste de fordi da vil jeg ende opp alene. Disse guttene har jeg jo overhode ikke hatt en "god kjemi" med, de har vært noen jeg har "tatt til takke med" og jeg har lært meg selv i å like de for nettopp de personene de har vært, ingen er jo perfekte uansett. Å når jeg har falt for disse guttene og blitt ordentlig glad i dem så har jeg jo selvfølgelig sett for meg en framtid med dem.. Jeg faller altså for gutter som overhode ikke fortjener meg, fordi jeg trur at jeg ikke fortjener bedre. Å sannheten er at etter siste brudd så er det jeg som ligger her knust fordi han slo opp og fant seg en annen dagen etter, jeg så ikke den komme... Det blir en lang stund før neste date iallfall, jeg er knust. Måtte bare få ting ut, er det noen som har noen kloke ord?
Dr_love Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Den gangen så jobbet kvinner hjemme med støvsugeren og over grytene, i dag har kvinner høyt respekterte jobber og gode utdannelser, man kan si at kvinner har blitt mye mer selvstendige enn før. Det er også trolig grunnen til at kvinner får barn senere i dag og hvorfor de skiller seg oftere fra mennene. Det betyr at når du tikker 30 uten en mann, da begynner det å haste...... eller hvis du har stort sett vært singel hele livet og tipper 30 da er det grunn til bekymring. 1
Alina X Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Den gangen så jobbet kvinner hjemme med støvsugeren og over grytene, i dag har kvinner høyt respekterte jobber og gode utdannelser, man kan si at kvinner har blitt mye mer selvstendige enn før. Det er også trolig grunnen til at kvinner får barn senere i dag og hvorfor de skiller seg oftere fra mennene. Det betyr at når du tikker 30 uten en mann, da begynner det å haste...... eller hvis du har stort sett vært singel hele livet og tipper 30 da er det grunn til bekymring. Shit! Jeg må skynde meg!!!
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Den gangen så jobbet kvinner hjemme med støvsugeren og over grytene, i dag har kvinner høyt respekterte jobber og gode utdannelser, man kan si at kvinner har blitt mye mer selvstendige enn før. Det er også trolig grunnen til at kvinner får barn senere i dag og hvorfor de skiller seg oftere fra mennene. Det betyr at når du tikker 30 uten en mann, da begynner det å haste...... eller hvis du har stort sett vært singel hele livet og tipper 30 da er det grunn til bekymring. For 20 år siden? Du vi snakker ikke om 60-tallet her, men 1994! Det var ikke vanlig med hjemmeværende husmødre i 1994, nei. Anonymous poster hash: 3d7a3...e94 1
Dr_love Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 For 20 år siden? Du vi snakker ikke om 60-tallet her, men 1994! Det var ikke vanlig med hjemmeværende husmødre i 1994, nei. Anonymous poster hash: 3d7a3...e94 Tenkte mer over mine egne foreldre derfor referansen, ja enig men det er mer og mer slik at kvinner blir mer selvstendig... ikke mange kvinner i toppstilling for bare noen få år siden
Dr_love Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 For 20 år siden? Du vi snakker ikke om 60-tallet her, men 1994! Det var ikke vanlig med hjemmeværende husmødre i 1994, nei. Anonymous poster hash: 3d7a3...e94 På vestkanten jo
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Slapp av, du har gooood tid!! Forøvrig er jeg 31 år og singel, venter på å møte drømmemannen 😊Anonymous poster hash: eca4b...240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå