AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Jeg hater lukt av tåfis og rumpesprekk. Jeg klarer ikke å ta i sokkene og boxerne til min mann og eldste sønn. De må vaske undertøyet sitt separat og tørke, brette og legge det på plass selv. De drøyer i det lengste med dette og ender opp med å ikke ha rent undertøy. De har en egen skittentøykurv på vaskerommet, og de burde klare å se når det må vaskes! Er jeg urimelig som ikke vasker dette, når jeg tar alt det andre tøyet? De sier det, jeg mener ikke det. Tåfis og skitne underbukser er motbydelig!Anonymous poster hash: b2d76...9dc
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 Jeg hater lukt av tåfis og rumpesprekk. Jeg klarer ikke å ta i sokkene og boxerne til min mann og eldste sønn. De må vaske undertøyet sitt separat og tørke, brette og legge det på plass selv. De drøyer i det lengste med dette og ender opp med å ikke ha rent undertøy. De har en egen skittentøykurv på vaskerommet, og de burde klare å se når det må vaskes! Er jeg urimelig som ikke vasker dette, når jeg tar alt det andre tøyet? De sier det, jeg mener ikke det. Tåfis og skitne underbukser er motbydelig!Anonymous poster hash: b2d76...9dc Skifter de ikke hver dag? Anonymous poster hash: 77898...bed
Gjest _LilleMy Skrevet 23. august 2014 #4 Skrevet 23. august 2014 Her i huset vasker alle klær, men ikke bare sine egne. Vasker jeg hvite klær, vasker jeg alle hvite klær som befinner seg på vaskerommet, det samme gjør de andre i huset.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #5 Skrevet 23. august 2014 Skifter de ikke hver dag? Anonymous poster hash: 77898...bed Lurer jeg og på. Hvordan lukter det på vaskerommet ditt? Hvorfor tar du ikke på deg hansker og stapper i maskinen?Anonymous poster hash: 49ca0...e1e
Zevs Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 Pass også på at de rullerer truser og sokker for å unngå ujevn slitasje. 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #7 Skrevet 23. august 2014 Pass også på at de rullerer truser og sokker for å unngå ujevn slitasje. Det problemet oppstår vel ikke når de går tom? Jeg lurer mer på hva gutta gjør når de går tom for rent undertøy, og fruen i huset er den eneste som har vasket sitt... Låner hun bort sine rene truser?Anonymous poster hash: 49ca0...e1e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #8 Skrevet 23. august 2014 Tallerkendama gå og legg deg! Anonymous poster hash: 036b3...ed9 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #9 Skrevet 23. august 2014 Det problemet oppstår vel ikke når de går tom? Jeg lurer mer på hva gutta gjør når de går tom for rent undertøy, og fruen i huset er den eneste som har vasket sitt... Låner hun bort sine rene truser?Anonymous poster hash: 49ca0...e1e Jeg er singel og mann. Og er nødt til å vaske klær selv. (Har riktignok profil på møteplassen, så jeg håper problemet løser seg utover høsten.) Uansett. Svaret er enkelt. Er det ikke flere rene truser eller sokker. Så går man uten.Anonymous poster hash: 77898...bed
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #10 Skrevet 23. august 2014 Jeg regner med at dette er trolling, men jeg nekter å vaske boxere fordi de nærmest uten untakk har store flekker med urin og avføring. Han vet at han har laktoseintoleranse, men han nekter å bytte til laktosefritt. Sokkene hans er også dritekle, de stinker, har masse flekker og er ofte våte. Resten av tøyet hans vasker jeg sammen med mitt, men sokker og boxere må han enten vaske selv eller legge inn i maskinen selv. Anonymous poster hash: 8d88a...128
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #11 Skrevet 23. august 2014 Merkelig. Svette sokker går fint, svette er naturlig og vanskelig å unngå ofte. Men rumpelukt som du sier kan unngås. Aldri støtt på det problemet da, og har vasket min samboers boksere i årevis. Anonymous poster hash: 5738e...b0c
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #12 Skrevet 23. august 2014 Hva med å kjøpe engangshandker, samt å vaske det på 60 grader. Sært, ja, men burde være mulig å finne en løsning. Selvsagt kan de vaske tøyet selv, men det kan jo hende de blander og tar lav temperatur. Anonymous poster hash: 0a1aa...13a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #13 Skrevet 23. august 2014 Jeg regner med at dette er trolling, men jeg nekter å vaske boxere fordi de nærmest uten untakk har store flekker med urin og avføring. Han vet at han har laktoseintoleranse, men han nekter å bytte til laktosefritt. Sokkene hans er også dritekle, de stinker, har masse flekker og er ofte våte. Resten av tøyet hans vasker jeg sammen med mitt, men sokker og boxere må han enten vaske selv eller legge inn i maskinen selv. Anonymous poster hash: 8d88a...128 Beklager om jeg er frekk, men hvordan kan du ha et sexliv med en du synes har så ekle kroppslukter?Anonymous poster hash: 0a1aa...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå